ارم آبادی:

پرداخت بيش از 740ميليون ريال جهيزيه به مزدوجين تحت حمايت در هرسين

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23337|11:52 - 1394/12/19
نسخه چاپی
پرداخت بيش از 740ميليون ريال جهيزيه به مزدوجين تحت حمايت در هرسين
مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هرسین از پرداخت 740 ميليون ريال جهيزيه از اعتبارات امداد به مزدوجين تحت حمايت در هرسين خبرداد.

بهگزارش خبرنگار دیوانگاه،وحید ارم آبادی  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان هرسین  از پرداخت 740 ميليون ريال جهيزيه از اعتبارات امداد به مزدوجين تحت حمايت در هرسين خبرداد. و اظهار داشت يكي از اهداف مهم و اساسي كميته امدادامام خميني (ره) در راستاي ترويج سيره علوي وگسترش وتوسعه سنت نبوي ازدواج آسان در بين فرزندان مددجوي تحت حمايت وهمچنين كمك به ازدواج اين عزيزان بوده است ودر اين زمينه نيز آموزشهاي مختلفي همچون بهداشت خانواده ،كارگاه پيشگيري از اعتيادو...از سوي اين نهاد به مزدوجين عزيز ارائه شده است .

 

وی افزود در این راستا به پرداخت 740 ميليون ريال جهيزيه به 40 زوج از مددجويان عزيز  به مناسبت سالروز تاسیس كميته امدادامام خميني(ره)  اقدام شده است.

 

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان در پایان تصريح كرد كميته امداد امام خميني (ره) هرسين زمينه  خوب و مساعدي را جهت جمع آوري كمك هاي مردمي فراهم نموده است كه انشاا.. اميدواريم بتوانيم كمك هاي مردم خير و نوعدوستمان را بصورت هدفمند و به بهترين وجه به دست عزيزان نيازمند برسانيم.

 

ارم آبادی درادامه اظهار امیدواری کرد که با ترویج این سیره علوی در بین مردم بتوانیم این سنت حسنه را در تمام ابعاد جامعه ترویج دهیم وهمه مردم از برکات آن مستفیض گردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد