وحید ارم آبادی :

مساعدت بیش از 541 میلیون ریالی مردم خیر ونوع دوست هرسین درجشن نیکوکاری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23292|07:42 - 1394/12/16
نسخه چاپی
مساعدت بیش از 541 میلیون ریالی مردم خیر ونوع دوست هرسین درجشن نیکوکاری
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین از مساعدت بیش از 541 میلیون ریالی مردم خیر ونوع دوست هرسین درجشن نیکوکاری امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، وحید ارم آبادی  مدیر  کمیته امداد امام خمینی (ره) هرسین از مساعدت وکمک مردم خیر شهرستان در راستای یاری رساندن به فقرا و ایتام  با محوریت دانش آموزان ودانشجویان بی بضاعت ونیازمند درجشن نیکوکاری امسال به میزان بیش از  541 میلیون ریال خبر داد.

 

وی با بیان اینکه هرساله جشن نیکوکاری به منظورترویج فرهنگ نوع دوستی، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان برای اقشار نیازمند جامعه با حضور پرنشاط نیکوکاران اجرا می شود، افزود: امسال این نهاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن نیکوکاری پایگاه های مردمی و مدارس را برای جمع آوری کمک ها برپا خواهد کرد که 30 پایگاه(ثابت وسیار) در مراکز عمومی، مساجد و مصلی برگزاری نماز جمعه و 35پایگاه نیز در مدارس بر عهده داشتند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با اشاره به این موضوع که وزارت آموزش و پرورش، صدا وسیما، سازمان دانش آموزی، نیروی مقاومت بسیج در این جشن مشارکت دارند، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری تا قبل از پایان سال در اختیار نیازمندان همچون دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های بی‌سرپرست قرار خواهد گرفت.طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کمک‌های جمع آوری شده درمدارس نیز توسط انجمن اولیاء و مربیان دراختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده با حفظ عزت و کرامت قرار می‌گیرد.

 

ارم آبادی  درخاتمه ضمن تشکر از حضور همه جانبه عموم مردم شریف شهرستان دراین اقدام نیکوکارانه اظهار داشت  کمک ها ومساعدت های مردم خیر درجشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد