هفته امور تربيتي در هرسين گرامی داشته شد/

یاور محمدی : فعاليت هاي مربيان پرورشي ارزشگذاري شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23291|14:45 - 1394/12/15
نسخه چاپی
یاور محمدی : فعاليت هاي مربيان پرورشي ارزشگذاري شود
فرماندار هرسين در مراسم گرامیداشت هفته امور تربيتي گفت : فعاليت هاي مربيان پرورشي ارزشگذاري شود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در اين مراسم كه با حضور مربيان پرورشي برگزار شد اظهار داشت داشتن دغدغه تربيت باعث سازماندهي و اخلاق مداري جامعه و رعايت ناهنجاري هاي اجتماعي خواهد شد.

 

وی افزود  در جوامع مترقي و نيرومند تربيت بعنوان يك ارزش تلقي مي شود كه جامعه را در چارچوب هاي خاص رفتاري تنظيم مي كند. وي  اظهار داشت روشهاي تربيتي ناصحيح مسير رشد و بالندگي جامعه را با چالش روبرو خواهد ساخت .

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد افراد در كليه سنين نيازمند تربيت مخصوصاً تربيت اسلامي هستند و بايد آنان را متناسب با فضاهاي اجتماعي جديد و ايجاد شده به بار آورد و تنظيم شخصيت افراد بايد با توجه به تغيير فضاي تربيتي صورت پذيرد.

 

محمدی با ذكر اين موضوع كه در هر زمان شيوه خاص تربيتي و مديريتي براي جوانان لازم است اظهار داشت با توجه به بلوغ زودرس در جوانان سرعت جامعه پذيري و و هماهنگ بودن آنان با اجتماع به سرعت شكل ميگيرد و لذا روشهاي سنتي در تكميل شخصيت اجتماعي آنان كارآمد نيست و بايد شيوه تربيت را بر اساس تكنيك ها و      روش هاي نوين و نوع شناخت و ديدگاه آنان از محيط تغيير داد .

 

وی در پايان افزود شهيدان رجايي و باهنر پايه گذار بحث هاي تربيتي در مدارس كشور بودند و ادامه داد فعاليت مربيان پرورشي بايد ارزشگذاري شود و رأفت و دلسوزي از ويژگي هاي بارز مربيان پرورشي است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد