آیت الله محمدی عراقی در هرسین:

هر چه داریم از نعمت بزرگ ولایت است/ رفع مشکلات مردم از طریق مدیریت جهادی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23285|19:00 - 1394/12/14
نسخه چاپی
هر چه داریم از نعمت بزرگ ولایت است/ رفع مشکلات مردم از طریق مدیریت جهادی
منتخب مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع نماز گزان شهرستان هرسین گفت: هر چه داریم از این نعمت بزرگ یعنی ولایت است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، آیت الله محمود محمدی عراقی ظهر امروز در جمع نماز گزان شهرستان هرسین اظهار داشت مردم هرسین مردم با فرهنگ و مومنی هستند و شخصیت های بزرگ علمی از بین همین مردم به عالم اسلام خدماتی داشته اند و از لحاظ شهادت در راه خدا هم شهدای گرانقدری تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

 

وی افزود بر خود وظیفه می دانیم که از زحمات شما مردم قدر شناس تشکر کنیم و تبریک عرض کنیم این حماسه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) اما این تشکر ما صرفأ به خاطر رأی دادن این مردم نیست بلکه به خاطر حضور بزرگ و حماسی و خالصانه و لبیک گفتن به رهبر و مقتدای خویش است.

 

منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد بنده اذعان می کنم که اگر شما مردم به من محبت دارید به خاطر عشق شما به نظام ، امام(ره) و رهبری انقلاب است چون فکر می کنید که ما فدایی ولایت و سرباز ولی امر شما هستیم بنابر این هر چه داریم از این نعمت بزرگ یعنی ولایت است.

 

آیت الله محمدی عراقی در ادامه اظهار داشت ما مدیون مردم هستیم و تشکر زبانی کافی نیست و بایستی عملی از این مردم قدردانی کرد و با تلاش و مسئولیت شناسی بیشتر برای رفع مشکلات این مردم کار کنند همچنانکه برای رفع این مشکلات مدیریت جهادی لازم است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد