در جلسه شوراي اداري شهرستان هرسين مطرح شد/

ياور محمدي :حضور حداکثری مردم هرسین در پای صندوق های رأی امید آفرین بود/لزوم بررسی برنامه های ستاد سفرهای نوروزی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23280|06:10 - 1394/12/14
نسخه چاپی
ياور محمدي :حضور حداکثری مردم هرسین در پای صندوق های رأی امید آفرین بود/لزوم بررسی برنامه های ستاد سفرهای نوروزی
فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری هرسین گفت: در شهرستان هرسين حضور مردم بسيار جدي و با مشاركت حداكثري و اشتياق فراواني براي رأي دادن وجود داشت و اين بسيار اميد آفرين و اميدوار كننده است كه مردم به رهبر و نظام حود معتقدند و ايمان دارند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در جلسه شوراي اداري شهرستان گفت اساس ، بنياد و ديدگاه جمهوري اسلامي بر پايه دين و شريعت است و اين ديدگاه جايگاه ويژه اي براي مردم و نظرات آنان قائل است.

 

 وي افزود  در قبل از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي دموكراسي در كشور ما معني و مفهومي نداشت و مردم در تعيين اركان حكومت و سرنوشت خود جايگاهي نداشتند ولي با شكل گرفتن انقلاب اسلامي به رهبريت عالمي حكيم و مقتدر فضاي جديد پيش روي مردم بوجود آمد و حق انتخاب خود را بازيافتند.

 

فرماندار شهرستان هرسین خاطرنشان کرد  در شهرستان هرسين حضور مردم بسيار جدي و با مشاركت حداكثري و اشتياق فراواني براي رأي دادن وجود داشت  و اين بسيار اميد آفرين و اميدوار كننده است كه مردم به رهبر و نظام حود معتقدند و ايمان دارند.

 

یاور محمدی همچنين ضمن تقدير از حضور گسترده و پرشور مردم از دست اندركاران انتخابات نيز كه با قاطعيت و مديريت عالي انتخابات را به سرانجام رساندند از ادارات عضو شوراي فرهنگ عمومي خواست با فرهنگ سازي و اقدامات گسترده نگاه قومي و قبيله اي را در بحث انتخابات را  كم رنگ كنند و نگاه به منافع ملي را ترويج نمايند.

 

وی  در بخش ديگري از سخنانش از ادارات شهرستان خواست در بحث مراسم مراسم جشن نيكوكاري نهايت همكاري را با كميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان داشته باشند.

 

فرماندار هرسین تصريح كرد اين جشن داراي جنبه هاي مادي ، معنوي ، اجتماعي و فرهنگي است كه باعث تقويت فرهنگ احسان ، انفاق و هم نوع دوستي خواهد شد كه در دين و مكتب ما سفارشات فراواني به آن شده است .

 

 آماده سازي سايت تاريخي بيستون توسط ميراث فرهنگي و شهرداري بيستون ، خط كشي مسير شهرك الزهراء به سمت سايت تاريخي بيستون ، آماده شدن 35 كلاس درس توسط مديريت آموزش و پرورش بيستون ، ساماندهي ترافيك جمعه آخر سال در شهر هرسين و بيستون ، برگزاري نمايشگاه صنايع دستي در سطح شهرستان ،اتخاذ تدابير امنيتي و ترافيكي توسط نيروي انتظامي شهرستان ،زيبا سازي و آماده كردن مراكز تفريحي و اسكان شهر هرسين ، پاكسازي وزيبا سازي معابر سطح شهر ، فعال بودن خودپردازها و جلوگيري از توقف آنها در ايام منتهي به پايان سال و در ايام عيد ، بزرگداشت 22 اسفند بعنوان روز شهدا توسط ادارات ، برگزاري همايش پياده روي خانواده هاي شهداء و شركت پرشور مسئولين در مراسمات هفته منابع طبيعي از ديگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار هرسين در جهت ستاد سفرهاي نوروزي ، بزرگداشت مقام شهداء و هفته منابع طبيعي بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد