وحید ارم آبادی:

برپایی 65پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری با مشارکت مردم در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23276|08:13 - 1394/12/12
نسخه چاپی
برپایی 65پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری با مشارکت مردم در هرسین
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین از برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید و با مشارکت مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ارم آبادی مدیر  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین  از برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید و از 12 تا ۱۴ اسفند ماه جاری در مدارس، پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، مساجد و مصلی‌ برگزاری نماز جمعه با مشارکت مردم خبرداد.

 

وی با بیان اینکه هرساله جشن نیکوکاری به منظورترویج فرهنگ نوع دوستی، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان برای اقشار نیازمند جامعه با حضور پرنشاط نیکوکاران اجرا می شود، افزود: امسال این نهاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن نیکوکاری پایگاه های مردمی و مدارس را برای جمع آوری کمک ها برپا خواهد کرد که 30 پایگاه(ثابت وسیار) در مراکز عمومی، مساجد و مصلی برگزاری نماز جمعه و 35پایگاه نیز در مدارس مستقر خواهند بود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش، صدا وسیما، سازمان دانش آموزی، نیروی مقاومت بسیج در این جشن مشارکت دارند، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری تا قبل از پایان سال در اختیار نیازمندان همچون دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های بی‌سرپرست قرار خواهد گرفت..

 

ارم آبادی در ادامه اظهار داشت طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کمک‌های جمع آوری شده درمدارس نیز توسط انجمن اولیاء و مربیان دراختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده با حفظ عزت و کرامت قرار می‌گیرد.