در گفتگوهایی مطرح شد

دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات مجلش شورای اسلامی و مجلس خبرگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23209|07:18 - 1394/12/07
نسخه چاپی
دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات مجلش شورای اسلامی و مجلس خبرگان
فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مدیر حوزه علمیه شهرستان در سخنانی از اقشار مختلف مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات مجلش شورای اسلامی و مجلس خبرگان دعوت کردند.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمیدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاه»با اشاره به این که انتخابات یکی از ارکان های مهم و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انتخابات نشان دهنده صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی و همچنین انسجام و اتحاد ملت ایران در برابر بیگانگان است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین مجلس را چراغ مسیر دولت خواند و تصریح کرد: مجلس پایگاه اساسی نظام و ملت و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: مجلس زنده، مجلسی است كه به موقع و درست قانون گذاری و نظارت کرده و در مسائل كشور و منطقه حضوری فعال و اثر گذار داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با تشریح وظایف نمایندگان مجلس ابراز داشت: نماینده مجلس باید بی عدالتی های احتمالی را در سطح منطقه پیگیری و از حق و حقوق مردم در حوزه انتخابیه خود با هدف اجرای هر چه بیشتر عدالت دفاع کرده و با تلاش و کوشش مضاعف از بی عدالتی و حق کشی نسبت به حقوق حقه مردم جلوگیری کند.

حجت الاسلام قدمی در ادامه اذعان داشت: توقع مردم از نمایندگان در مجلس و دولت و در هر نقطه‌ ای كه نماینده‌ ای دارند، این است كه همه‌ ظرفیت و تلاش خود را به‌كار بسته تا بتوانند آنچه را كه مورد انتظارشان است و برطبق اهداف اسلامی می باشد، در اختیار مردم گذاشته و آن را انجام دهند.

وی ادامه داد: نماینده مجلس در مقام وکیل مردم موظف به نظارت براجرای سرمایه گذاری، ایجاد کارخانجات تولیدی، تعویض و نصب مدیران دستگاه های دولتی، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری در منطقه و کشور است و حق دخالت در اجرا را ندارد، معرفی شاخص ها، توانمندی ها، ظرفیت موجود از نظر کمی و کیفی به مسئولان عالی کشوری و استانی، توسط نماینده می تواند یکی از مصداق های نظارت بر اجرای قانون باشد

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین داشتن تدین و تعبد را ضروری دانست و عنوان داشت: اگر تقوا، امانت، اخلاق، احساس مسئولیت و نشاط كار، در مجلس دیده شود، این در جامعه اثر گذار خواهد شد و در درجه‌ اول مردم را نسبت به نمایندگان مجلس علاقه‌مند، خوشبین و متعهد کرده و در مرحله بعد رفتار آن ها را به رفتار نمایندگان نزدیك تر می كند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: فردی اصلح است که دارای بصیرت در امر دنیا و منزه از گرایش به شرق و غرب و مکتب های انحرافی و دارای دید سیاسی باشد.

وی تصریح کرد: تعهد و اعتقاد به قوانین اسلام، خضوع در برابر قانون اساسی و پایبندی به ولایت فقیه از شاخصه های نماینده اصلح است و مردم نسبت به بررسی این موارد در میان نمایندگان مجلس باید اهتمام ویژه داشته باشند.

 حجت الاسلام قدمی در پایان اظهار داشت: شرکت در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر روحانیت بصیر و ولایتمدار رمز موفقیت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندرگفتگو با خبرنگار دیوانگاه ضمن دعوت از اقشار مختلف برای حضور در انتخابات مجلش شورای اسلامی و مجلس خبرگان اظهار داشت شرکت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، سیلی محکم دیگری به دشمنان است،

وی افزود انتخابات مظهر دموکراسی و تجلی حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است ملت ایران در آستانه امتحان بزرگ دیگری قرار دارد، ‌هرچند امت ایران اسلامی همواره از آزمون، سربلند خارج شده‌اند اما بر خود واجب می‌دانم از عموم مردم دعوت کنم تا حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات حضور یابند.

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه خاطرنشان کرد عشق به رهبری، قدردانی از خون شهدا ، دفاع از مبارزان ایرانی و مدافعان حرم؛ استمرار امنیت داخلی، استقلال کشور و تجلی همدلی و همزبانی در جامعه همه و همه با حضور مردم در پای صندوق های رای عینیتی دوباره می‌یابد.