استمرار تخلفات انتخاباتی/

از شعار نویسی بر روی اموال ملت تا مظلوم نمایی یک کاندید غیر بومی در هرسین

سرویس: سیاسیکد خبر: 23068|17:11 - 1394/11/30
نسخه چاپی
از شعار نویسی بر روی اموال ملت تا مظلوم نمایی یک کاندید غیر بومی در هرسین
در دومین روز از آغاز تبلیغات انتخاباتی در هرسین شاهد نوع تازه ای از تخلفات در این عرصه هستیم که از آنجمله می توان به شعار نوییسی بر روی کرکره مغازه ها و همچنین مظلوم نمایی و برپایی چادر توسط یک کاندید غیر بومی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  در دومین روز از آغاز تبلیغات انتخاباتی در هرسین امروز شاهد نوع تازه ای از تخلفات در این عرصه هستیم که از آنجمله می توان به شعار نوییسی بر روی کرکره مغازه ها و همچنین مظلوم نمایی یک کاندید غیر بومی در اختصاص ندادن مکانی برای تبلیغات اشاره کرد.

 

طرفداران یکی از این کاندیدا ها  با انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی از اختصاص ندادن مکانی برای تبلغات به آنها اظهار گله مندی کردند که البته این موضع با واکنش فرماندار هرسین مواجه شد.

 

محمدی فرماندار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت این روزها کاندیدا ها در تبلیغات خود روش های مختلفی را به کار می گیرند که البته این مظلوم نمایی هم نمونه ای از آنهاست.

 

وی افزود اقدام این کاندیداها برای تبلیغات جرم نیست ولی از آنجاییکه هر فرد برای تبلیغات بایستی از فرمانداری مجوز دریافت کند و همچنین مسئول ستاد خود را معرفی کند لذا این تذکر به آنها داده شده که در صورت رعایت نکردن قوانین با آنها برخورد می شود و صرف برپایی چادر یا بازگشایی مغازه مشکلی برای شهرستان ایجاد نمی کند.

 

گفتنی است با توجه به موارد عنوان شده و وجود تخلفات متعدد در بین کاندیدها به نظر می رسد آنچه بیش از همه جای خالی آن احساس می شود بحث اخلاق است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد