حجت الاسلام باقری :

باید مواظب بود که افراد نفوذی وارد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نشوند/ نکند دولتمردان در بحبوحه انتخابات اقتصاد و معیشت مردم را رها کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23067|16:17 - 1394/11/30
نسخه چاپی
باید مواظب بود که افراد نفوذی وارد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نشوند/ نکند دولتمردان در بحبوحه انتخابات اقتصاد و معیشت مردم را رها کنند
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: باید مواظب بود که افراد نفوذی وارد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نشوند، امروز رادیو و تلویزیون انگلیس دلسوز ما شده است و....

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت در روایات ما دو تاریخ برای شهادت حضرت فاطمه داریم که یکی 75روز پس از رحلت پیامبر اسلام(ص) و دیگری 95روز بعد از رحلت است که مابین این دو تاریخ 20روز می شود.

وی افزود برخی اوقات این سوال پیش می آید که آیا این بیست روز ایام فاطمیه است؟ در جواب باید گفت که بنا بر فتاوای مراجع عظام تقلید در فاطمیه اول و دوم هر کدام سه روز اعلام شده که انشاالله بتوانیم در این ایام احترام آنحضرت را حفظ کرده و مراسمات باشکوهی برگزار کنیم.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به بحث انتخابات خاطرنشان کرد در بحث انتخابات نکته مهم حضور پرشور مردم است که در واقع اقتدار و عزت نظام در گرو حضور مردم است و وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید حضور مردم در پای انتخابات بیعت با پیامبر(ص) است این نشان دهنده اهمیت انتخابات است.

حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب اظهار داشت معظم در این دیدار فرمودند از اول انقلاب تا کنون دشمن به روش های مختلف از جمله تلاش در جهت برگزار نشدن انتخابات، کم رنگ شدن انتخابات، و جلوگیری از ورود افراد تأثیر گذار و صالح به جاهای حساس در تلاش برای ضربه زدن به نظام بوده و امروز هم در جدیدترین روش خود بحث نفوذ را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود باید مواظب بود که افراد نفوذی وارد مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نشوند، امروز رادیو و تلویزیون انگلیس دلسوز ما شده است و از برخی کاندیداهای ما طرفداری می کنند حال سوال اینجاست که اینها دلسوز ما هستند یا دلشان برای یک فتنه 88 دیگری تنگ شده است.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد امروز که ما شورای نگهبانی با این جایگاه مهم را داریم وضعیت این است اگر نبود چه میشد، آیا خود امریکا هم بدون فیلتر نماینده را انتخاب  می کند، متأسفانه برخی از شخصیت های بالای نظام هم دارند تخریب می کنند که جواب این افراد را خود مردم می دهند.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت رهبر انقلاب در سخنرانی های اخیر خود در کنار بحث انتخبات موضوع اقتصاد را نیز مورد تأکید قرار دادند و فرمودند نکند دولتمردان در بحبوحه انتخابات اقتصاد و معیشت مردم را رها کنند.

وی افزود دو سال و نیم است که دولت تمام تلاش خود را بر روی مذاکرات هسته ای متمرکز کرده که اگر این مدت این ظرفیت را برای روی اقتصاد و معیشت مردم می گذاشت وضعیت ما از این بهتر بود.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه تصریح کرد نمایندگانی که امروز به مردم وعده می دهند اگر فردا وارد مجلس شدند اولویت کاری خود را معیشت و اشتغال مردم قرار دهند، امروز یک به یک کارخانجات و واحد های تولیدی در حال تعطیل شدن است اما دولت در حال وارد کردن هواپیماست.

حجت الاسلام باقری در پایان با اشاره به وضعیت مسکن مهر در کشور و شهرستان اظهار داشت امروز مسکن مهری که آن همه در ساختش تسریع می شد دچار رکود شده و تعطیل شده است و از طرفی جناب آقای وزیر هم می گوید که این مسئله مزخرفی است سوال این است که دولت برای وضعیت مسکن مردم چه اقدامی انجام داده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد