حجت الاسلام باقری:

ملت ایران در 22بهمن باشکوهترین جشن انقلاب را برگزار کردند

سرویس: سیاسیکد خبر: 22885|16:33 - 1394/11/23
نسخه چاپی
ملت ایران در 22بهمن باشکوهترین جشن انقلاب را برگزار کردند
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با وجود اینکه 37سال از پیروزی انقلاب می گذرد ملت ایران امسال در 22بهمن باشکوهترین جشن انقلاب را برگزار کردند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت وقتی تاریخ ملل و اقوام مختلف را بررسی می کنیم یک درگیری حساب شده ای از قدیم الایام بین حق و باطل بوده و امروز هم در زمان امام عص(عج) نیز همین طور است اما مسئله قابل توجه در این دوران خصوصیات طرفداران حق است که در قرآن از آنها با اسامی حزب الله، جند الله، حواریون و ...یاد شده است.

 

وی افزود این  افراد سه ویژگی بارز دارند که عبارتند از سست نشدن و استقامت کردن در برابر فشارها و دردها، سنگ اندازی ها و تهاجمات  دوم:در برابر دشمن ضعف و ناتوانی از خود نشان نمی دهند و سوم در برابر دشمن خضوع و سر تسلیم فرود نمی آورند.

 

خطیب جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد با وجود اینکه 37سال از پیروزی انقلاب می گذرد ملت ایران امسال در 22بهمن باشکوهترین جشن انقلاب را برگزار کردند و این همان حقیقت مردم است که در 22بهمن مشخص می شود و در واقع اصل انقلاب این است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت جوانانی که امام(ره)، جنگ و انقلاب را ندیده بودند با افتخار به صحنه آمدند و در راهپیمایی شرکت کردند آیا مسئولین نباید قدر این مردم را بدانند و خدمتگذار این مردم باشند.

 

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب افزود معظم له خطاب به مسئولین کشور فرمودند مسئولین خدمت به مردم و کارهای اصلی خود را فراموش نکنند و با نیرو و خودرو دولت فعالیت انتخاباتی برای فلان کاندیدا نداشته باشند چرا که در نهایت این انتخابات تمام می شود و باید جواب این مردم را داد.

 

خطیب جمعه شهرستان در خصوص اهمیت انتخابات تصریح کرد یکی از مولفه های اصلی قدرت در هر کشوری مردم و حضور آنها در همه صحنه ها به خصوص انتخابات است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت به فرموده رهبری ما دو عید بزرگ داریم که یکی از آنها عید انقلاب و 22بهمن و دیگری عید 7اسفند و حضور پر شور مردم در انتخابات است و این حضور مردم است که برای مردم امنیت و پیشرفت می آورد.

 

وی با اشاره به فتنه 88 و آرای 40میلیونی مردم در انتخابات آن سال افزود رأی بالا به تنهایی کفایت نمی کند و این رقابت سالم است که در کنار این حضور اهمیت دارد.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد کاندیداها باید توجه داشته باشند که رقیب ما در واقع امریکاست و باید بدانیم که در زمین چه کسی داریم بازی می کنیم تبلیغاتی که برخی کاندیداها انجام می دهند شرم آور است و در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای مدافع حرم اظهار داشت شهدای مدافع حرم جان خود را فدای اهل بیت(ع)، انقلاب و امنیت ما می کنند و به فرموده رهبر انقلاب اگر این مدافعین حردم نبودند ما امروز در همدان و کرمانشاه مقابل داعش می جنگیدیم.

 

وی افزود دولتمردان توجه کنند وقتی رهبر معظم انقلاب از نیروهای سپاه به خاطر رشادتی که در برابر نیروهای امریکایی از خود نشان دادند تقدیر می کنند آنها هم این سیره را دنبال کنند و از شهدای مدافع حرم تجلیل کنند نه راه دیگری را در پیش بگیرند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد