یک کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن به دنبال تغییر علایق و سلایق سیاسی مردم است/ امروز جریانی دارند تلاش می کنند که عوامل فتنه 88 را به صحنه انتخابات وارد کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 22850|10:49 - 1394/11/20
نسخه چاپی
دشمن به دنبال تغییر علایق و سلایق سیاسی مردم است/ امروز جریانی دارند تلاش می کنند که عوامل فتنه 88 را به صحنه انتخابات وارد کنند
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به دنبال تغییر علایق و سلایق سیاسی مردم است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،دکتر برزکار در جمع اقشار مختلف شهرستان هرسین، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که دارای یک خصوصیت زمانی و مکانی بود، به لحاظ مکانی کشور ما در خاورمیانه ای قرار داشت که مورد توجه بیشترین قدرت های جهان بود و اکثر جنگ ها هم در این منطقه رخ داده بود.

 

وی افزود : در قبل از پیروزی انقلاب اینها آمدند و سیاستی را در منطقه اجرا کردند به اسم سیاست دو ستونی که یکی از این ستون ها  شاه ایران به عنوان ژاندارم منطقه بود و ستون دوم دو ابرقدرت شرق یعنی شوروی به عنوان پرچمدار تفکر کمونیست و غرب به عنوان پرچمدار تفکر لیبرالیسم، بودند.

 

دکتر برزکار در ادامه خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی انقلابی به پیروزی رسید که مبانی آن اسلام ناب محمدی(ص) با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود و برخلاف آنچیزی که اینها تصور می کردند انقلابی به ثمر نشست که 180 درجه با تفکر اینها مخالف بود و این دستمایه ای شد برای ایجاد توطئه و فتنه های مختلف بر علیه نظام جمهوری اسلامی و هر چند این قائله ظاهرأ در مدت زمانی فروکش کرد ولی این دشمنی همچنان باقی است.

 

وی افزود: یکی از متفکرین غربی معتقد است که ما چه نیازی داریم که نیروی خود را به ایران ببریم، بایستی از بیرون و درون فشار وارد کنیم و این همان مدیرت تنش است و لذا کاری کردند تا نگاه ها از رژیم صهیونیستی برداشته و به سمت دو کشور مسلمان عربستان و ایران هدایت شود و در نهایت خود را به عنوان ناجی و میانجیگر معرفی کنند.

 

این سخنران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص امریکا تصریح کرد: امروز برخی ها می خواهند چهره امریکا را برای ما بزک کنند و با استفاده از رسانه و شبکه های ماهواره ای این تفکر را به مردم القاء کنند.

 

برزکار در ادامه اظهار داشت: در واقع دشمن به دنبال تغییر علایق و سلایق سیاسی مردم است و تنها راه این موضوع بحث انتخابات است.

 

وی با اشاره به شاخصه های انتخاب کاندیدای اصلح افزود: از جمله شاخصه های انتخاب اصلح پایبندی به نظام جمهوری اسلامی، رعایت حریم ارزشها و رعایت حدو مرز با فتنه است.

 

این سخنران خاطرنشان کرد: امروز جریانی دارند تلاش می کنند که عامل فتنه 88 را به صحنه انتخابات وارد کنند تا فتنه 88 را تحریف کنند و نسل های بعدی فتنه را نشناسد.

 

برزکار در پایان  اظهار داشت: امروز هر کس در مقابل شورای نگهبان بایستد مشکل دارد و به فرموده امام( ره) توهین به شورای نگهبان به معنی ایستادن در مقابل اسلام و انقلاب است.