برگزاري شوراي اداري شهرستان هرسين/

ياور محمدي: هرسين بدون سرمايه گذاري توسعه نخواهد يافت/ كانديداها در مسير قانون حركت و رفتار كنند و شأن خود را حفظ کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 22290|14:52 - 1394/10/29
نسخه چاپی
ياور محمدي: هرسين بدون سرمايه گذاري توسعه نخواهد يافت/ كانديداها در مسير قانون حركت و رفتار كنند و شأن خود را حفظ کنند
فرماندار هرسين در اين جلسه شوراي اداري شهرستان گفت: كانديداها در مسير قانون حركت و رفتار كنند و شأن خود و ارزشهاي محلي و هنجارهاي قانوني را رعايت كنند و وظائف ذاتي خود را در راستاي چارچوبهاي تعريف شده بدانند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در اين جلسه ضمن تبريك به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسكري (ع) اظهار داشت يكي از مهمترين مسائل بين المللي عصر حاضر موضوع تحريم هاي هسته اي ، پروژه ايران هراسي ، قطع نامه هاي ظالمانه تحميل شده توسط آمريكا و كشورهاي اروپايي بر جمهوري اسلامي بود که با توجه به انسجام مردم و درايت هوشمندانه مقام معظم رهبري و تلاش شبانه روزي دولت در عرصه ديپلماسي و اقتدار نيروهاي مسلح مذاكرات با 6 قدرت بزرگ به بار نشست و اگر وحدت و همدلي و تلاش همگان و عزت مردم ، تدبير و عقلانيت دولت و تيم مذاكره كننده ، پشتيباني جناح هاي سياسي و مجلس شوراي اسلامي نبود قطعاً اين رويداد مهم تاريخي بوجود نمي آمد.

وي افزود با برداشتن تحريمها يك فضاي جديد و اميد آفرين بر روي نظام گشوده شد و بايد به عنوان يك برنده به آن نگاه كرد و وظيفه همه ما اين است كه با نگاه مثبت و تلاش مضاعف نگذاريم اين فضاي اميدوارانه به يأس و نا اميدي تبديل شود و عليرغم تفاوت ديدگاهها و اختلافات سياسي و جناحي اين يك فرصت مناسب براي همه است و از طرفي با وعده هاي كاذب نيز نبايد بگذاريم توقعات فزاينده در جامعه ايجاد شود و در مسيري كه دولت با تدبير انتخاب كرده حركت كنيم.

فرماندار شهرستان به بیان اينكه دولت در پيش بيني بودجه سال 1395 فضاي جديد بعد از رفع تحريها را پيش بيني كرده است خاطرنشان کرد در راستاي برنامه ششم توسعه و با توجه به مواد قانوني پيش بيني شده تكاليف دستگاههاي اداري در اين راستا مشخص شده است و با تلاش مضاعف وكار اجرايي فراوان و فراهم نمودن زمينه هاي مناسب مسير حركت پيشرفت و توسعه را در مملكت هموار ساخت .

محمدی در ادامه اظهار داشت دولت در راستاي اقتصاد مقاومتي و فضاي جديد كسب شده به دنبال پيوند اقتصاد كشور با اقتصاد جهاني است كه با مديريت خوب دولتمردان اين امر محقق خواهد شد .

وی  دربخش ديگري از سخنانش افزود  شهرستان هرسين بدون سرمايه گذاري توسعه نخواهد يافت و مسئولين و مردم بايد آماده پذيرش سرمايه گذاران باشند و دستگاههاي اداري نيز بوروكراسي اداري را براي سرمايه گذاران بخش خصوصي هموار سازند و مكان هايي كه آماده سرمايه گذاري هستند را  معرفي كنند و اين موضوع باعث بوجود آمدن اشتغال مي شود كه مي بايست به جوانان كه مهمترين نيروي انساني هستند توجه ويژه اي شود .

فرماندار هرسين ادامه داد با توجه به اينكه به ايام انتخابات نزديك مي شويم بايد فضايي پرشور براي حضور حداكثري مردم فراهم كنيم و با رعايت اصل بي طرفي و با توجه به كمال احترام به كانديداها ثابت كنيم اجراي قانون وظيفه مهم روساي ادارات در امر انتخابات است و نبايد بگذاريم اقدامات برخي افراد انتخابات را وارد حاشيه كند.

محمدي اظهار داشت كانديداها در مسير قانون حركت و رفتار كنند و شأن خود و ارزشهاي محلي و هنجارهاي قانوني را رعايت كنند و وظائف ذاتي خود را در راستاي چارچوبهاي تعريف شده بدانند و با وعده هاي دست نيافتني نبايد توقعاتي كه در آينده منجر به نارضايتي در مردم خواهد شد ايجاد كنند .

وي در پايان خطاب به مسئولين گفت سوء استفاده از امكانات دولتي در امر انتخابات تخلف محسوب ميشود و با متخلفين برخورد شديد قانوني خواهد شد .