حجت الاسلام باقری

آنچیزی که نباید مورد غفلت قرار بگیرد دشمنی دشمنان نظام است/نباید اجازه داد عده ای نفوذی به مجلس راه یابند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 22175|21:15 - 1394/10/25
نسخه چاپی
آنچیزی که نباید مورد غفلت قرار بگیرد دشمنی دشمنان نظام است/نباید اجازه داد عده ای نفوذی به مجلس راه یابند
امام جمعه هرسین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: آنچیزی که نباید مورد غفلت قرار بگیرد دشمنی دشمنان و کینه توزان نظام است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تحولات پیچیده منطقه و جهان اظهار داشت جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار علیه اسلام ناب و با محوریت ایران که نمونه آن کاهش شدید قیمت نفت ، بحث تحریم های ظالمانه که در رأسش غرب و آمریکا بر علیه ما اعمال کرده ، جنگ سفارتخانه ها و جنگ دیپلماسی جای تأمل دارد و در طرف مقابل همین کسانی که ادعای دیپلماسی می کنند خود پرورش دهنده تروریسم هستند و آنها را روانه کشورهای اسلامی منطقه می کند که سرمنشأ آنها عربستان است.

وی افزود از جمله دیگر این اقدام ها ایجاد اختلاف بین مسلمانان و از طرفی حمله موشکی به سفارتخانه ایران در یمن برای خوش آمد گویی به امریکا و اسرائیل و از طرف دیگر تصمیم غلط ترکیه برعلیه مسلمانان  است و می بینیم یک طرف همه این قضایا آل سعود است و برای مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس بهترین فرصت همین الان است که بوسیله همین نوکر خود در منطقه نقشه های خود را عملی کنند و آنچیزی که التیام می دهد این درد را وحدت بین مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد امروز اسلام امریکایی عربستان و اسلام سکولار ترکیه و تحجر و شیعه لندنی متأسفانه دارند به دشمن در تحقق نقشه هایش کمک می کنند و باید مواظب باشیم چرا که آنچیزی که دردآور است جریان خطرناکی است که دارد به کشورهای اسلامی ضربه می زند.

حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به منویات رهبر انقلاب اظهار دااشت البته امیدی به سیاستمداران جهان اسلام نیست اما امید کشورهای اسلامی به علمای اسلامی است و آنچه در حال حاضر دردآور است سکوت علمای اسلام است و الا از حاکمان ظالم سعودی انتظاری جز این نیست.

وی افزود آنچیزی که نباید مورد غفلت قرار بگیرد دشمنی دشمنان و کینه توزان است، چندی است که رهبری در مورد نفوذ دارد تذکر می دهد و اگر ما از خواب غفلت بیدار نشویم دشمن نفوذی خود را به بدنه دولت اسلامی وارد می کند و ما باید کسانی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنیم که دل در گرو آرمان های انقلاب،  امام (ره) و خانواده شهدا داشته باشند.

خطیب جمعه شهرستان در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد متأسفانه دشمنان باز هم می خواهند سوء استفاده کنند و همانطور که در سال 88دشمن به برخی طیف ها برای ضربه زدن به نظام امیدوار شد امروز هم عده ای در داخل نفوذی دشمن هستند و نباید اجازه داد وارد مجلس شوند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اقتدار نیروی های مسلح کشور در دستگیری نیروهای امریکایی اظهار داشت افتخاری که نیروی های مسلح ما به خصوص نیروی دریایی سپاه در دستگیری نیروهای دریایی امریکا از خود نشان دادند ستودنی است و این اقدام یک پیام برای امریکا و یک پیام برای عربستان به عنوان نوکر امریکا در پی داشت.

وی افزود پیام این اقدام به امریکا این بود که با وجود عمد یا سهو بودن هر اقدامی برخورد ایران اسلامی قاطع خواهد بود و پیامی که برای عربستان داشت این بود که این نوع برخورد با یک به اصطلاح ابرقدرت بود حال آنکه این برخورد با آنها به مراتب شدید تر خواهد بود.

خطیب جمعه شهرستان در خصوص آغاز اجرای برجام و رفع تحریم ها تصریح کرد ما هم امیدواریم که برجام اجرا شود و مردم ببینند ولی ما به این مسئله خوش بین نیستیم چرا که بر طبق آیات و روایات قرآن تا شما مثل آنها از آرمان ها و ارزشهای خود دست برندارید آنها ول کن شما نیستند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به سخنان هفته گذشته تریبون نماز جمعه شهرستان در خصوص انتخابات اظهار داشت سوء برداشت هایی از صحبت های هفته گذشته صورت گرفته و برخی ها مسیر این صحبت ها را شخص خاصی عنوان کرده اند در حالی که ما فقط ملاک های یک فرد اصلح را بیان کردیم و منظور ما شخص خاصی نیست آنچیزی که دغدغه است درک مردم در مورد انتخاب اصلح است.

وی افزود متأسفانه برخی ها درشهرستان از تدین مردم سوء استفاده می کنند و قول و قسم می گیرند و باید دانست که اینگونه افراد نماینده خوبی برای مردم نمی تواند باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد