حجت الاسلام باقری :

حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است / برخی ها دچار مرضی به اسم نامطمئن جلوه دادن انتخابات هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 21973|18:30 - 1394/10/18
نسخه چاپی
حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است / برخی ها  دچار مرضی به اسم نامطمئن جلوه دادن انتخابات هستند
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارائمه جمعه سراسر کشور اظهار داشت معظم له در این دیدار تصویر جدیدی از نماز جمعه که در شأن و جایگاه آن باشد بیان کردند و آن را قرارگاه ایمان،تقوا، بصیرت و اخلاق دانست.

وی افزود به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 845قرارگاه در سراسر کشور وجود دارد که به عنوان مهمترین پشتوانه صد در صد مردمی برای نظام و انقلاب است.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد این منویات رهبری هم وظیفه امامان جمعه و هم کسانی که برگزار کنندگان این مراسم و هم مردمی که به عنوان سربازان این قرارگاه ها هستند را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره 19دی سالروز آغاز حرکت انقلاب اسلامی اظهار داشت در این روز و در دفاع از امام(ره) و مرجعیت شیعه مردم قم و به تبع آن سایر استان ها به پا خاستند و از علما دفاع کردند که انقلاب اسلامی  در نهایت در سال 57به پیروزی رسید.

وی افزود زنده نگه داشتن این ایام چند ویژگی دارد، اول اینکه جوانان ریشه پیدایش انقلاب اسلامی را بدانند دوم اینکه مجاهدت مردم برای انقلاب تبیین شود و در نهایت خبر دادن از ایستادگی و مقاومت در راه خدا است.

امام جمعه شهرستان با اشاره به شهادت شیخ نمر به دست آل سعود تصریح کرد اینها وارثان ابولهب و ابوسفیان هستند و در واقع روی اجداد خود را با این کار سفید کردند و امروز تبدیل به نوکرانی برای امریکا و اسراییل در منطقه شده اند.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت این ها علمای کشورهای اسلامی را به شهادت می رسانند غافل از اینکه ملت ها با این کارها بیدارتر می شوند و به فرموده رهبر انقلاب خون آیت الله شیخ نمر در نهایت دامن آنها را خواهد گرفت.

 وی با اشاره به موضع عربستان در خصوص قطع ارتباط با ایران افزود آن کسی که از این قطع ارتباط ها ضرر می کند خود عربستان است و این دنیاست که نیاز به حضور ایران دارد.

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد از دیگر نکاتی که در بیانات رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه به آن اشاره شد موضوع انتخابات بود که از آن جمله می توان به بحث اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی اشاره کرد.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت معظم له فرمودند این نعمت بزرگی است که مردم وسط میدان بیایند و برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

وی افزود نکته دوم در فرمایشات رهبر انقلاب این بود که برخی از بزرگان نظام دچار مرضی به اسم نامطمئن جلوه دادن انتخابات هستند و امروز هم همچنان این کار را با رسانه هایی که در اختیار دارند انجام می دهند و مردم را ناامید می کنند در صورتی که مردم از ابتدای انقلاب تا به حال چندین انتخابات انجام داده اند و همان روی کار آمده که مردم خواسته اند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد اختلاف سلیقه دولت های روی کار آمده با دولت قبل از خود که مجری انتخابات بوده است بیانگر این واقعیت است که انتخابات ها سالم بوده و به حمدالله جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم ترین انتخابات ها را در سطح دنیا برگزار می کند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به بحث حق الناس در انتخابات در بخش دیگری از بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت برخی ها به نفع خود از این واژه سوء استفاده  کرده اند.

وی افزود این حق الناس چند جنبه دارد اول اینکه انسان های مومن و سالم را به بهانه حزب و گروه رد نکنیم، دوم اینکه نگذارید افراد بدون شایستگی و مسئله دار وارد دور انتخابات شوند و سوم اینکه بحث فتنه 88 را جدی بگیریم چراکه بحث فتنه از تخریب و زیر بار حق نرفتن شروع شد.

امام جمعه شهرستان در پایان با اشاره به طمع امریکا علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد امروز امریکا برای انتخابات آینده و از بین بردن نظام هزینه کرده و باید مواظب باشیم افراد نفوذی را وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان نکنند و در نهایت اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است.