مراسم گرامیداشت شیخ نمر در هرسین برگزار شد؛

آل سعود با این کار تیشه به ریشه خود زد

سرویس: سیاسیکد خبر: 21956|13:59 - 1394/10/17
نسخه چاپی
 آل سعود با این کار تیشه به ریشه خود زد
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رژیم آل سعود با اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر در واقع تیشه به ریشه حکومت خود زد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان امروز پنجشنبه با حضور آیت الله حسن ممدوحی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مسجد آیت الله حجتی هرسین برگزار شد.

 

آیت الله ممدوحی در این مراسم با اشاره به چگونگی شکل گیری وهابیت و تفکرات انحرافی آنها، اظهار داشت: وهابیون هر نوع بدعتی را می خواستند در دین خود وارد کرده که در نهایت موجب تشکیل مجموعه ای ننگ آور شد.

 

وی افزود: واقعیت این است که در نظام وهابی سعودی، تصمیم گیری ها را صهیونیست ها و آمریکایی ها انجام می دهند که شهید شیخ نمر در برابر این جریان ایستادگی کرد و تمام وجودش را در اختیار خدا قرار داد و به همین دلیل در تاریخ ماندگار شد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز استکبار در حال انجام یک خطای فاحش بوده و آن این است که فکر می کند حرکت های انقلابی و فرهنگی را می تواند با زور و اسلحه متوقف کند، اما باید گفت آل سعود با اعدام شیخ نمر تیشه به ریشه خود زد.

 

آیت االه ممدوحی با اشاره به جنایات آل سعود در منا، نیجریه، یمن و اخیرا هم به شهادت رساندن شیخ نمر اظهار داشت: شما یقین بدانید که هیچ خطاکاری در این نظام عالم باقی و ماندگار نخواهد بود.

 

وی در خصوص مقابله ایران با استکبار در طول 8 سال جنگ تحمیلی، افزود: ما در زمان جنگ به دنیا فهماندیم که فکر را نمی شود متوقف کرد و امروز اشاعه تفکر انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان موید این موضوع است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع باید سعی کنیم فردی را انتخاب کنیم که از لحاظ جایگاه علمی، فقهی و قدرت دفاع در مرتبه خوبی باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد