نهم دی مصداق بصیرت امت اسلامی بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 21598|11:57 - 1394/10/02
نسخه چاپی
نهم دی مصداق بصیرت امت اسلامی بود
فرماندار شهرستان هرسین در آستانه سالروز حماسه نهم دی این روز را مصداق بصیرت امت اسلامی دانست.

یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در آستانه سالروز حماسه نهم دیدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت در روز نهم دی مردم زمانی که احساس کردند که به باورها و ارزشهای دینی و اعتقادی آنها توهین شده است و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنها را دارند به حرکت در آمده و باحضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ مناسب دادند.

 

وی افزود حضور مردم برای دفاع از اسلام و مقدساتشان و ادای احترام به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حمایت از انقلاب و رهبر معظم بود و مردم در این روز احساس کردند که بیگانگان با این حرکت ها زمینه مناسب برای مداخله یافته اند که با حضور جدی مردم نقش برآب شد.

 

فرماندار شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد نهم دی مصداق بصیرت امت اسلامی بود اما بصیرت تنها مختص به یک روز نیست بلکه لازمه همیشگی مسیر امت انقلابی ماست.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت امروزه بصیرت یعنی تبعیت از مقام معظم رهبری ، یعنی حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی و یعنی تشخیص دقیق شرایط زمانه و مصالح کشور است

 

وی افزود نهم دی بیعت مجدد همه علاقه مندان به اعتلای نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب به دور از هر گونه دسته بندی و گرایش جناحی بود..

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد