چهارمین روز ثبت نام داوطلبان در حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین؛

3 نفر دیگر به جمع داوطلبان کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی پیوستند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 21595|14:50 - 1394/10/01
نسخه چاپی
3 نفر دیگر به جمع داوطلبان کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی پیوستند
در چهارمین روز از زمان مشخص شده برای ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی؛حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین شلوغ تر از روز های گذشته بود،3 نفر دیگر ثبت نام کردند و جمعا شش نفر شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،همزمان با سراسر کشورامروز سه شنبه ساعت 8 صبح چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل  فرمانداری‌ کنگاور آغاز شد.

 

محل ثبت نام حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین شاهد حضور 2 نفر از داوطلبان بود که با ارائه مدارک کامل؛حضور خود را برای تعیین صلاحیت در کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم اعلام کردند.

 

این درحالی بود که همزمان یک داوطلب دیگر در ساختمان وزارت کشور حضور خود را برای حوزه انتخابی کنگاور،صحنه و هرسین اعلام کرد و پس از ارائه مدارک و تایید از طرف پرسنل ثبت نام؛جمع داوطلبان امروز را به سه نفر ارتقاء داد.

 

در روز های گذشته 3 نفر دیگر نیز در این حوزه انتخابی ثبت نام کردند که با داوطلبان امروز جمعا به 6 نفر می رسد این در حالی است که مهلت مقرر از طرف وزارت کشور تا روز چهارم دی ماه اعلام شده و نسبت به تمدید آن هنوز گزارشی دریافت نشده است.

 

اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، عکس، آخرین مدرک تحصیلی (حداقل فوق لیسانس یا معادل آن)، اصل کارت پایان خدمت و گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال از مدارک ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

 

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد