یاور محمدی:

هرگونه استفاده از امكانات دولتي حهت حمايت از جناح يا افراد خاص ممنوع مي باشد/انتخاب 30 نفر از معتمدين اعضاي اصلي و علي البدل هيأت اجرايي انتخابات هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 21319|15:00 - 1394/09/24
نسخه چاپی
هرگونه استفاده از امكانات دولتي حهت حمايت از جناح يا افراد خاص ممنوع مي باشد/انتخاب 30 نفر از معتمدين اعضاي اصلي و علي البدل هيأت اجرايي انتخابات هرسین
فرماندار هرسین در جلسه انتخاب معتمدين اعضاي هيئت اجرايي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در شهرستان از آمادگي كامل ستاد انتخابات براي برگزاري انتخابات پيش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در این جلسه  باتوجه به ابلاغ روز شمار پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري از آمادگي كامل ستاد انتخابات براي برگزاري انتخابات پيش رو خبر داد و اظهار داشت با تدابير انديشيده شده و تعامل و همكاري مجموعه اداري شهرستان مشكلي در برگزاري روند انتخابات نخواهيم داشت.

وي افزود  با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده اسامي 30 نفر از معتمدين شهرستان براي تشكيل هيئت اجرايي مشخص شد و براي تأييد به هيأت نظارت شهرستان فرستاده شد كه امروز با حضور اين افراد و بر اساس رأي گيري از بين آنها اعضاي اصلي و علي البدل هيأت اجرايي شهر هرسين انتخاب خواهند شد

 فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد با توجه به همكاري هيأت اجرايي و هيأت نظارت انشاالله با احساس مسئوليت و احترام به مردم در چارچوب قانون و مقررات و در فضاي رقابتي سالم انتخابات با شكوهي در سطح شهرستان برگزار خواهيم كرد .

محمدي در ادامه اظهار داشت  انتخابات مهمترين ويژگي و مشخصه جوامع و نظام هاي دموكراتيك همچون جمهوري اسلامي است كه با احترام گذاشتن به حقوق عمومي مردم آنها را در انتخاب سرنوشت مملكت خود سهيم ميكنند.

وی افزود  هرگونه استفاده از وسايل و امكانات دولتي در راستاي حمايت از جناح يا افراد خاصي ممنوع مي باشد و با متخلفين به شدت برخورد قانوني خواهد شد .

فرماندار شهرستان خاطر نشان كرد به فرموده مقام معظم رهبري شركت در انتخابات تكليف است كه در نهايت باعث استحكام نظام و احترام و حفظ دستاوردهاي امام (ره) شود و به عنوان يك پيام سياسي  مهم در راستاي حمايت از ولايت مطلقه فقيه و تأييد نظام جمهوري اسلامي و براي استكبار جهاني و دشمنان تلقي مي شود .

در پايان با حضور فرماندار ، دادستان و اعضاي هيأت نظارت و 30 نفر از معتمدين اعضاي اصلي و علي البدل هيأت اجرايي پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري انتخاب شدند