همایش بزرگ و حماسی بسیجیان هرسین در روز بسیج برگزار شد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 20822|12:16 - 1394/09/05
نسخه چاپی
همایش بزرگ و حماسی بسیجیان هرسین در روز بسیج برگزار شد+تصاویر
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ،همایش بزرگ و حماسی بسیجیان در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،همایش بزرگ و باشکوه بسیجیان در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بسیج و در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) و همزمان با سراسر کشور در سالن مسجد مصلی آیت الله حجتی(ره)هرسین و با حضور مسئولین اجرایی شهرستان و آحاد بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرار رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت در این روز امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج بیست میلیونی و به تبع آن امروز به فرمان رهبر انقلاب تشکیل بسیج ده ها میلیونی را صادر نمودند.

وی افزود فعالیت های بسیج منحصر به حوزه خاصی نیست و با توجه به خود باوری که در بسیج وجود دارد تونسته به حول الهی در تمام عرصه های فعالیت داشته باشد و نقطه عطفی که در این مسیر داشته اتکا به نیروی درون بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه خاطرنشان کرد کشورهای غربی به دنبال ایجاد شکاف در بین مردم به خصوص قش جوان جامعه هستند و می خواهند جوانان را از بسیج و ارزش های انقلاب دور کنند و ما هم وظیفه داریم که با حضور در این صحنه ها جلو این اقدامات را بگیریم.

محمدی در ادامه اظهار داشت نماد استکبار ستیزی همین شعار مرگ بر امریکاست که منبع روایی دارد و همانا مقابله با ظلم و ستم است.

وی افزود این حضور و اجتماع بزرگ در واقع تجدید بیعتی از سوی بسیجیان و آحاد مردم با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا و انقلاب اسلامی است و پیامی برای بدخواهان نظام است که این مردم همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

در ادامه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرسنان به سخنرانی پرداخت و پایان بخش برنامه ها تقدیر از بسیجیان نمونه شهرستان بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد