حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

عامل اصلی نا امنی در فرانسه خود کشورهای غربی هستند/آنچیزی که باعث تدام انقلاب شده روحیه بسیجی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 20622|19:07 - 1394/08/29
نسخه چاپی
عامل اصلی نا امنی در فرانسه خود کشورهای غربی هستند/آنچیزی که باعث تدام انقلاب شده روحیه بسیجی است
خطیب جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: اگر می بینیم داعش در این کشور ها این اقدامات را انجام می دهد باید دید که عامل اصلی این ناامنی ها چه کسانی هستند آیا غیر از خود این کشور ها هستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  با اشاره به اتفاقات اخیر در غرب و به خصوص فرانسه اظهار داشت مسائلی که این روز ها در فرانسه اتفاق افتاده نباید از دید ما مغفول بماند، افرادی که خودشان بر هم زننده امنیت کشورهای دیگر هستند حتی یک لحظه تحمل ناامنی را ندارند و این در حالی است که همیشه ادعا می کنند که امن ترین کشورهای دنیا هستند ولی در حال ما این عمل غیر انسانی را محکوم می کنیم.

 

وی افزود اگر می بینیم داعش در این کشور ها این اقدامات را انجام می دهد باید دید که عامل اصلی این ناامنی ها چه کسانی هستند آیا غیر از خود این کشور ها هستند که امروز به قول معروف سگ هار پاچه صاحب خود را گرفته است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به اقدامات عربستان و وهابیت در پشتیبانی همه جانبه از داعش تصریح کرد متآسفانه عربستان با پرورش داعش کاری می کند تا موج اسلام هراسی در غرب بیشتر شود و البته این هم از ترس خود این کشورهاست.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت برخی اوقات کشورهای غربی این کارها را عمدأ انجام می دهند و شاید این هم یک 11سپتامبر دیگری باشد برای تخریب چهره اسلام ولی در هر حال ایران اسلامی اینگونه اقدامات را محکوم می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پیاده روی اربعین ضمن تشکر از تمامی کسانی که در جمع آوری کمک های مردمی و خود خیرین کمک کرده اند افزود باید از این فرصت برای نشان دادن قدرت جهان اسلام و تشیع به دنیای استکبار استفاده کرد.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به آغاز هفته بسیج و تبریک این ایام خاطرنشان کرد آنچیزی که باعث شده ما در طول این چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم روحیه بسیجی ملت ایران است و و بسیج در همه صحنه های انقلاب حضور داشته چرا که مسئولیت پذیر نبودن در قاموس بسیجی نیست.

 

حجت الاسلام باقری در خصوص وظایف بسیج اظهار داشت سه وظیفه برای بسیج ترسیم شده است اول مقابله با نفوذ است، دوم کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و سوم مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

 

وی در بحث اتفاقات هفته گذشته در شهرستان و درگیری نیروی انتظامی با اراذل و اوباش افزود متآسفانه به طور میانگین هرساله یک مورد از این اتفاقات در هرسین داریم و نظر بنده این است که در این مورد بسیج باید وارد عمل شود و استدعا داریم از شورای تأمین شهرستان که این کار را انجام دهد و این کار به معنی نادیده گرفتن خدمات نیروی انتظامی و سایر نهادها نیست.

 

امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از زحمات تمام مسئولین شهرستان در خاتمه دادن فوری به این موضوع در شهرستان تآکید کرد خواسته مردم این است که اشد مجازات برای این افراد در نظر گرفته شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد