با حضور حجت الاسلام احمدی ب/

نشستي تحت عنوان برجام ، فرصت ها و تهديدها در هرسین برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 20284|16:07 - 1394/08/17
نسخه چاپی
نشستي تحت عنوان برجام ، فرصت ها و تهديدها در هرسین برگزار شد
با حضور حجت الاسلام و المسلمين وحيد احمدي نماينده مردم هرسين در مجلس شورای اسلامی و نائب رئيس كميسيون ويژه برجام نشستي تحت عنوان نشست برجام ، فرصت ها و تهديدها در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمين وحيد احمدي نماينده مردم هرسين در مجلس شورای اسلامی و نائب رئيس كميسيون ويژه برجام نشستي تحت عنوان نشست برجام ، فرصت ها و تهديدها به همت دانشگاه آزاد شهرستان در اداره ارشاد اسلامی هرسین برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر نادری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ضمن تشکر از حضور میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم به تشریح رسالت دانشگاه ها در حوزه مسائل  کشور پرداخت و اظهار داشت دانشگاه هیچ وقت نمی تواند در خصوص مسائل مهمی همچون برجام بی تفاوت باشد چراکه دانشگاه زمانی از پویایی برخوردار است که بتواند در جریانات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی کشور تأثیر گذار باشد.

حجت الاسلام احمدي در ادامه از جمهوري اسلامي ايران به عنوان قدرت برتر  و بلامنازع   منطقه اي و يك كشور تأثير گذار در عرصه هاي بين المللي ياد كرد و اظهار داشت تمام جهان به اين واقعيت اذعان دارند و ايران را بعنوان بخشي از راه حل مناقشات منطقه اي و جهاني مي دانند .

وی افزود وجود مؤلفه هاي مختلف قدرت مخصوصاً توان و قدرت موشكي نيروهاي مسلح ، ما را به اين مرحله رسانده است كه غرب در بحث هسته اي مجبور به مذاكره با ايران شد و اين عظمت و شكوه مديون مردمي است كه ادامه دهنده نهضت عاشورا هستند .

نایب رئیس کمیسیون ویژه برجام در ادامه با اشاره بر تاريخچه شروع فعاليت هاي هسته اي در ايران و چگونگي مشاركت غرب در ايجاد ، توسعه و تجهيز نيروگاههاي هسته اي در قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و عضويت كشور ما درNPTو تبعيت كامل از قوانين و مقررات اين سازمان  خاطرنشان کرد غرب و اسراييل تحت پوشش كنوانسيون ها خود ساخته بر  فعاليت هاي غير قانوني و زراد خانه هاي هسته اي خود صحه ميگذارند و استفاده از اين انرژي را حق خود مي دانند ولي حتي با تدريس دانش هسته اي در كشور ما مخالف هستند و با استفاده از راههاي مختلف سعي دارند مانع دسترسي كشور ما به انرژي     هسته اي جهت فعاليت هاي صلح آميز هستند و با قدرت تبليغاتي و رسانه هاي خود فعاليت  هاي صلح آميز كشور را براي همه جهانيان بعنوان يك تهديد القوه جلوه داده اند .

حجت الاسلام احمدی همچنين از روند تصويب برجام در مجلس و چگونگي انتخاب  افراد عضو كميسيون براي حضار توضيحاتي ارائه داد  و اظهار داشت  برجام يكي از پيچيده ترين سند هاي بين المللي است كه توان بالاي تيم مذاكره و درك دقيق و صحيح از آن توسط اين تيم در تدوين آن بسيار تأثير گذار بود.

 

وی افزود فرامين مقام معظم رهبري در مقوله برجام براي ما حجت است و نبايد گذاشت عده اي با تفسير و اشتباه محاسباتي از آن باعث افتراق در جامعه شوند و وظيفه همه در اين مرحله حفظ وحدت ، انسجام و دستاوردهاي شهدا و پاسداري از آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد