یاور محمدی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان هرسین:

ندای مرگ بر آمریکا شعار راهبردی و استراتژیک ملت ایران است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 20199|01:16 - 1394/08/14
نسخه چاپی
ندای مرگ بر آمریکا شعار راهبردی و استراتژیک ملت ایران است
فرماندار هرسین در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت : تا زمانیکه سیاست های دولت آمریکا در قبال مردم ایران متکبرانه و ظالمانه باشد ندای مرگ بر آمریکا شعار راهبردی و استراتژیک ملت ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین بعنوان سخنران این مراسم ضمن  اشاره  بر ادامه شعار مرگ بر آمریکا بعنوان یک شعار ملی و راهبردی دانست و اظهار داشت رفتار خصمانه دولت آمریکا با مردم ایران  تاکنون ادامه یافته است ولی علیرغم این وضعیت ایستادگی و حمایت مردم از نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی همچنان مستمر و ستودنی است .

 

وی ادامه داد خیزش مردم ایران نشأت گرفته از قیام عاشورا بوده و با توجه به انسجام مسئولین و مردم آمریکا به هیچ وجه نمی تواند در آن نفوذ کند .

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد در رویداد تاریخی 13 آبانماه سال 1358 دانش آموزان و دانشجویان  پیرو خط امام (ره) لانه تفرقه و توطئه آمریکا را تسخیر کردند و پیام انقلاب مبنی بر آرمان خواهی و استکبار ستیزی  را به تمام جهانیان رساندند .

 

محمدی در ادامه اظهار داشت روحیه استقلال طلبی و ضد استکباری و انقلابی مردم ایران اسلامی قابل ستایش است و همواره در میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در کلیه صحنه ها حضور فعال دارند و این حضور و پشتوانه مردمی مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد