حجت الاسلام احمدی:

مبارزه ملت ایران علیه استکبار هیچگاه از بین نخواهد رفت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 20171|20:32 - 1394/08/12
نسخه چاپی
مبارزه ملت ایران علیه استکبار هیچگاه از بین نخواهد رفت
نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی مبارزه علیه استکبار برای مردم ایران را دائمی دانست و اظهار داشت: ما باید روحیه مبارزه با استکبار را باید در خود و آیندگان نهادینه کنیم.

یه گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام  وحید احمدی در گفتگو باآفتاب کنگاورنظام جمهوری اسلامی را متشکل از یک سری ویژگی های خاص دانست و اظهار داشت: این ویژگی ها که هر کدام به دیگری وابسjه است را می توان استقلال، جمهوریت و اسلام  نام برد و در صورت نقص در نبود هر کدام بقیه هم وجود نخواهد داشت.

 

وی افزود: ما وقتی وارد دایره اسلام شویم حاکمیت مطلق را از آن خدا میدانیم و طبق دستورات خداوند به ما اجازه نمیدهد که زیر سلطه استکبار باشیم و یا اجازه غلبه ظالم بر ملت را بدهیم وقتی که اینطور حکومت تکالیفی را معین می کند ما موظف به انجام آن تکالیف هستیم.

 

ماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی حمایت از مظلوم را یکی از تکالیف تعیین شده اسلام دانست و تصریح کرد: علاوه بر این مورد مبارزه بی امان و دائمی در مقابل ظلم و ظالم یکی دیگر از تکالیف ملت مسلمان است.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: تلاش برای اجرای عدل در جامعه، تلاش برای احیای کرامت انسانی و همچنین تلاش برای حفظ ارزش ها و مجموعه عواملی که انسان را به سمت خدا سوق می دهد از دیگر تکالیفی است که هر ملت مسلمانی باید خود را موظف به اجرا آن بداند.

 

وی تصریح کرد: در مقابل با این تکالیف استکبار که نماد آن آمریکاست وجود دارد که با داشتن مجموعه ای از ویژگی ها نام استکبار را برای خود به جا گذاشته است.

 

وی دخالت در امور کشورها را یکی از ویژگی های شیطان بزرگ دانست و تاکید کرد: کشت و کشتار مردم مظلوم جهان،حمله های نظامی و بمباران ملت بی پناه،استفاده ابزاری از عناوینی مانند حقوق بشر برای خود و اعمال آن در سیاست های ظالمانه از دیگر ویژگی های آمریکا می باشد که تمام هدف آن دور کردن انسان ها از مسیر الهی و هدایت در مسیر شیطان است.

 

 احمدی جدال حق علیه باطل را همیشگی خواند و خاطرنشان کرد: چه در حوزه اسلام و چه در حوزه استکبار مسیر حق برخلاف مسیر باطل است و این دو هیچگاه یک مسر نخواهند داشت، در نتیجه مبارزه علیه استکبار برای ما دائمی و از بین نرفتنی است و روحیه مبارزه با استکبار را باید در خود و آیندگان نهادینه کنیم چرا که طبق آیات قرآنی خداوند می فرماید: « وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ » هیچ زمانی یهود و نصری از مسلمان راضی و دوست نمی شوند مگر اینکه دین و آیین شان را بپذیرد.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: جدال حق و باطل ابدی خواهد بود و هیچوقت متوقف نمیشود چون این دو هیچگاه در کنار هم قرار نمیگیرند چرا که نماد حق حرکت و دعوت به سوی خداوند متعال است در حالی که باطل در نقطه مقابل قرارگرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: ما با مردم آمریکا دشمن نیستیم بلکه این سیاست مداران ظالم آمریکاست که نامه اعمال سیاهی در کشور ما دارند که نمونه های آن تحمیل جنگ هشت ساله توسط یک انسان خونخوار بود همچنین دخالت های بی شرمانه ای که در طول انقلاب در کشور ما داشته است در نتیجه شعار« مرگ بر آمریکا» در برابر این سیاست مداران ظالم خاموش نخواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد