بیانیه اداره ارشاداسلامی و جامعه هنری شهرستان هرسین به مناسبت یوم الله 13آبان

سرویس: سیاسیکد خبر: 20142|10:08 - 1394/08/12
نسخه چاپی
بیانیه اداره ارشاداسلامی و جامعه هنری شهرستان هرسین به مناسبت یوم الله 13آبان
اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین و جامعه هنرمندان شهرستان هرسین به مناسبت فر رسیدن یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین و جامعه هنرمندان شهرستان هرسین به مناسبت فر رسیدن یوم الله سیزده آبان  بیانیه ای صادر کردند.
 

 در این بیانیه آمده است:

در تقویم انقلاب اسلامی، سیزدهم آبان به‌دلیل در برداشتن سه رویداد مهم تاریخی و مرتبط با انقلاب اسلامی شامل :  1 ـ تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان 1343 به ترکیه 2 ـ کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 3 ـ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 ، به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» نام‌گذاری شده است.

 

فرارسیدن 13 آبانماه  سالروزتسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیوندآن با ماه محرم الحرام بیانگر این پیام عاشوراست که سید و سالار شهیدانفرمودند:هیهات من الذلة و این پیام تنها در حد یک شعار نیست و می بایست همواره عزت و کرامت  مسلمانات در تمامی عرصه ها حفظ شود و تا زمانی که مکتب ملت شریف ایران اسلامی،  مکتب حسینی است زیر بار هیچ ظلم و ذلتی نخواهد رفت.

 

ما هنرمندان ضمن گرامیداشت این روز، با الگو قرار دادن پیام اصلی عاشورا  و نرفتن زیر بار ذلت در برابر هر گونه تهدید خارجی علیه منافع ایرانیان  ضمن قدر دانی از فداکاری های ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی، پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه و این بیان اخیر معظم له که فرمودند مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست و نیز  در راستای حفظ آرمان های امام راحل(ره) و ارزش های انقلاب اسلامی را واجب می دانیم لذا ضمن حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه عموم مردم عزیز و جامعه هنرمندان شهرستان را دعوت به راهپیمایی می نمائیم و بر این باوریم که نرمش در برابر استکبار موجب طغیان بیشتر اوست .

 

اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است // اشک کباب موجب طغیان آتش است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد