حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

این ساده لوحانه است که کسی فکر کند که امریکا به دنبال منافع ماست/ رفع مشکلات، جدی گرفتن داخل و اقتصاد مقاومتی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 19882|15:26 - 1394/08/01
نسخه چاپی
این ساده لوحانه است که کسی فکر کند که امریکا به دنبال منافع ماست/ رفع مشکلات، جدی گرفتن داخل و اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: نکته دوم تذکر رهبری انقلاب در خصوص یاد آوری شیطنت امریکاییهاست که بارها قصد براندازی نظام را داشته اند که آنچه در این بین نباید فراموش شود دشمنی دیرینه امریکا با ملت ایران است و این ساده لوحانه است که کسی فکر کند که امریکا به دنبال منافع ماست.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و فرار رسیدن تاسوعای حسینی و شهادت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت چندین میلیون جوان امروز در مملکت ما دنبال الگو می گردند، آیا بهترین الگو برای جوانان ما ابولفضل العباس(ع) نیست.

وی افزود روضه های خانگی در هرسین خوب برگزار می شود ولی نباید این مجالس جایی بشود برای جولان دادن برخی افراد که الگوهای ما را بد معرفی می کنند.

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نامه رهبری به رئیس جمهور خاطرنشان کرد بلاخره بعد از 12 سال با دخالت همه دستگاه های اجرایی کشور و همه دست اندرکاران این مذاکرات به اتمام رسید و در نهایت این مذاکرات در چهارچوب تذکرات و ملاحظات رهبری  به مرحله عمل رسید.

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت نکته اول در نامه رهبر انقلاب بحث تشکر از مذاکره کنندگان، موافقین و مخالفین و همه دست اندرکاران این موضوع بود که با تمام ایرادات و اشکالات ای مذاکرات به اینجا رسید.

وی افزود نکته دوم تذکر رهبری انقلاب در خصوص یاد آوری شیطنت امریکاییهاست که بارها قصد براندازی نظام را داشته اند که آنچه در این بین نباید فراموش شود دشمنی دیرینه امریکا با ملت ایران است و این ساده لوحانه است که کسی فکر کند امریکا به دنبال منافع ماست.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد طبق شواهد موجود هدف امریکا از این مذاکرات چیزی فراتر از مسئله هسته ای است، امریکاییها شرایط به وجود آمده امروز را حتی در خواب هم نمی دیدند ولی با این مذاکرات راه منفذی برایشان باز شد.

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت برخی ها متأسفانه در چند وقت اخیر دچار توهم شده و فرش قرمز جلوی پای دشمن پهن می کنند و کم مانده خود را جلوی پای دشمن قربانی کنند.

وی افزود اینها افرادی هستند که روزگاری از قِبَل خون شهدا و ایثارگران به جایگاهی رسیده اند و امروز بر ضد مردم دارند سخنرانی می کنند و ناجوانمردانه نمکدان می شکنند.

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد پیام عاشورا برای ما لاتَظلمون و لاتُظلمون است و اگر بخواهیم زیر بار امریکا زندگی کنیم این برای ما ذلت است.

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت نکته دیگر در نامه رهبری این است که در رابطه با لغو تحریم ها باید کتبأ بنویسند و تضمین کنند

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود نکته دیگر در فرمایشات رهبری این است که اینکه تحریم ها برداشته شود و مردم به حقشان برسند خوب است اما رفع مشکلات جدی گرفتن داخل و اقتصاد مقاومتی است که این را نه دولت و نه ملت جدی نگرفتند.