حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

سیاست همیشگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی ، مبارزه و مقابله بوده است/ برجام کف خواسته های ملت و مبارزه ای در عرصه دیگر با استکبار است

سرویس: سیاسیکد خبر: 19726|17:36 - 1394/07/24
نسخه چاپی
سیاست همیشگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی ، مبارزه و مقابله بوده است/ برجام کف خواسته های ملت و مبارزه ای در عرصه دیگر با استکبار است
امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین گفت: سیاست همیشگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی ، مبارزه و مقابله بوده است و این مواضع را هم در بحث مذاکرات اعلام کرده ایم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه هرسین اظهار داشت در اسلام هر چه قدر از فساد و تباهی و زشتی انتقاد شده در مقابل نسبت به اصلاح هم سفارش شده است و هرچه قدر مفسد قویتر باشد انسان مصلح هم باید قویتر باشد.

 

وی افزود در زمان سید الشهدا فساد به بالاترین حد خود رسیده بود تا جایی که جانشین پیامبر واجب می داند که خود را فدای دین کند تا امر به معروف و نهی از منکر زنده بماند.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با کارکنان صدا و سیما خاطرنشان کرد مشکل کشور آدم های سهل اندیش و بی خیال است که البته این نوع از افراد در زمان امام حسین (ع) و در ادامه در زمان انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) هم بودند و الان هم هستند و این در حالی است که نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت سیاست همیشگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی ، مبارزه و مقابله بوده است و این مواضع را هم در بحث مذاکرات اعلام کرده ایم.

 

وی در خصوص بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب افزود دشمن به دنبال استحاله جمهوری اسلامی است به این معنی که ظواهر حفظ شود ولی در باطن پوچ و بی هدف باشیم و هدف دشمن از این کار در واقع بی اراده کردن و بی هویت کردن جوان ماست.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به تحولات منطقه و وضعیت فلسطین تصریح کرد انتفاضه جدید فلسطین آغاز شده و امیدواریم که این انتفاضه مقدمه ای برای ویران کردن بنیان سست و عنکبوتی صهیونیست ها باشد.

 

حجت الاسلام باقری در خصوص ائتلاف چهار جانبه ایران، روسیه، سوربه و چین اظهار داشت روسیه از کشورهای قدرتمند و دارای حق وتو در شورای امنیت است و حضور این کشور باعث رسمیت بخشیدن به حضور مستشاری ایران و حضور بشار اسد و جلوگیری از تجزیه سوریه می شود.

 

وی در ادامه ضمن  تسلیت شهادت سردار همدانی افزود برخی ها گله می کنند که وضعیت عراق و سوریه به ما چه ربطی دارد، در جواب این افراد باید گفت که ما خط مقدم خود را در این کشورها قرار داده ایم و این شهدای گمنام را برای حفظ امنیت حرم ائمه (ع) و جلوگیری از نزدیک شدن به کشورمان تقدیم انقلاب می کنیم و قدر این شهدا را باید دانشت چرا که ما هرچه داریم از این شهداست.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به تصویب برجام افزود برجام پس از کمی و کاستیهای فراوان به تصویب رسید و الان این سند به عنوان یک سند ملی محسوب می شود و همه موافقین و مخالفین باید آن را قبول کنند و اگر بخواهیم انتقادها تبدیل به انشقاق نشود باید جلو اتفاق گرفته شود.

 

حجت الاسلام باقری در پایان اظهار داشت این برجام کف خواسته های ملت ماست و مبارزه دیگری است در عرصه دیگر با استکبارو باید در سطح کلان نظام به آن نگاه شود