درجلسه شورای اداری هرسین مطرح شد:

یاور محمدی:رفع مشکلات مستلزم همکاری دولت و ملت است/حجت الاسلام باقری: آنچیزی که باعث شد انقلاب به اینجا برسد داشتن روحیه انقلابی ، اصل مترقی ولایت فقیه و هوشیاری مردم است.

سرویس: سیاسیکد خبر: 19679|13:06 - 1394/07/22
نسخه چاپی
یاور محمدی:رفع مشکلات مستلزم همکاری دولت و ملت است/حجت الاسلام باقری: آنچیزی که باعث شد انقلاب به اینجا برسد داشتن روحیه انقلابی ، اصل مترقی ولایت فقیه و هوشیاری مردم است.
جلسه شورای اداری شهرستان صبح امروز با حضور امام جمعه فرماندار و مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان در محل فرمانداری هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،یاور محمدی فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت با تلاش مجلس و دولت برجام به تصویب رسید که البته این موضوع مخالفین و موافقینی داشت که باید از تلاش های همه آنها تشکر کرد

 

وی افزود نمایندگان مصلحت مردم را در نظر گرفتند و این انتظار هم از همه هست که علی رغم همه اختلاف نظرها منافع ملی را در نظر بگیرند و در انتقادها افراط نکنیم

 

فرماندار شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد دولت در تلاش است که با توجه به کمبودهای موجود مشکلات مردم را مرتفع کند و ما نباید با ایجاد اختلاف زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم کنیم و امروز نیاز هست که دولت و ملت در رفع مشکلات دست به دست هم دهند.

 

محمدی در خصوص مسائل شهرستان اظهار داشت دستگاه های اجرایی شهرستان پروژه های جدید و اعتبارات تخصیص یافته را پیگیری کنند.

 

وی در زمینه احتمال بارندگی های شدید در روزهای آینده افزود هشدارهایی در خصوص بارندگی های شدیدی در روز های پیش رو داده شده که نیاز هست مسئولین و ادارات ذیربط و ستاد بحران شهرستان میزان آمادگی خود را کنترل کنند.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در جلسه شورای اداری هرسین اظهار داشت در این هفته های اخیر رهبر انقلاب هشدارهایی را در خصوص بحث نفوذ بیان فرمودند و بایستی از خود پرسید که چه اتفاقی افتاده که رهبر در دیدار با مسئولین صدا و سیما بحث فرهنگی را پیش می کشد که دشمن دارد از این طریق مردم را ناامید می کند.

 

وی در خصوص بحث تصویب برجام توسط مجلس افزود به نظر بنده هنوز اتفاقی نیفتاده و نباید خیلی ذوق زده شد درست است که مجلس تصویب کرده ولی در طرف مقابل هنوز امریکا تصمیمی نگرفته است و هنوز هم امیدی به فرجام برجام نیست.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد آنچیزی که باعث شد ما انقلابمان به اینجا برسد و از جمله عوامل تداوم انقلاب حفظ جهت گیری های الهی انقلاب و روحیه انقلابی داشتن، اصل مترقی ولایت فقیه و حضور و آمادگی و هوشیاری مردم است .

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت ما نباید مردم را ناامید کنیم که بزرگترین گناه امروز ناامید کردن قشر جوان  نیبت به آینده است چرا که این مردم و پابرهنگان هستند که مشکلات را تحمل می کنند.

 

گفتنی است در ادامه این جلسه مراسم تودیع م معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین برگزار شد.