حجت الاسلام پیری :

نکند این توافقات باعث شود که خود را از مکر امریکا در امان بدانیم

سرویس: سیاسیکد خبر: 18203|21:33 - 1394/05/23
نسخه چاپی
نکند این توافقات باعث شود که خود را از مکر امریکا در امان بدانیم
امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های این هفته شهرستان گفت: نکند خدایی نا کرده این توافقات باعث شود که فکر کنیم همه چیز تمام شده است و خود را از مکر آمریکا در امان بدانیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام پیری امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های این هفته شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ص) راه عاقبت به خیری انسان را در سه چیز دانست و اظهار داشت اولین مورد برای اینکه انسان به عاقبت به خیری برسد این است که انسان از نعماتی که خداوند به او ارزانی داشته در راه معصیت استفاده نکند و دومین مورد اینکه انسان به حلم مغرور نشود و در آخر هم دوستدار اهل بیت(ع) باشد.

 

وی با اشاره به 25مرداد ماه سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر افزود باید خانواده ها بیشتر در تربیت فرزندان به خصوص دختران توجه کنند.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان در ادامه تصریح کرد متأسفانه ما برخی اوقات تاریخ را به خاطر بد رفتاری با دختران مؤاخذه می کنیم اما می بینیم بعد از گذشت سالها از آن وقایع هنوز هم بد رفتاری هایی دیده می شود.

 

حجت الاسلام پیری با اشاره به 27 مرداد سالروز برقراری آتش بس میان ایران و عراق اظهار داشت به فرموده امام خمینی (ره) رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس توجه به خداوند متعال و پاسداری از اسلام بود و امروز هم باید همین طور باشد.

 

وی در خصوص مذاکرات هسته ای افزود توافق موقتی که صورت گرفته صرفاً بر سر مسائل هسته ایست واین که برخی از مسئولین آمریکایی می گویند همه گزینه ها روی میز است نشان از شیطنت آنهاست و به فرموده رهبر معظم انقلاب ما به آمریکا هیچ اعتمادی نداریم.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان افزود نکند خدایی نا کرده این توافقات باعث شود که فکر کنیم که همه چیز تمام شده است و خود را از مکر آمریکا در امان بدانیم.

 

حجت الاسلام پیری در پایان خاطر نشان کرد مسئولین نظام نیز در همه سطوح برای رفع مشکلات باید تلاش جدی و مستمر داشته باشند چراکه راه برون رفت از مشکلات موجود تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد