امیر شاه آبادی:

احتمال حضور300کاندیدا در عرصه انتخابات استان/ مجالس و محافل شبانه باید مدیریت شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 18191|18:24 - 1394/05/22
نسخه چاپی
احتمال حضور300کاندیدا در عرصه انتخابات استان/ مجالس و محافل شبانه باید مدیریت شود
سرپرست مدیریت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین گفت: این حضور ها در مجالس و محافل شبانه نباید منجر به اختلافات قومی و قبیله ای شود و این موارد است که مسئولین امنیتی باید آن را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امیر شاه آبادی سرپرست مدیریت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار داشت نیاز هست که فضای سیاسی استان شاد و سرزنده باشد و زمینه لازم را برای اقشار مختلف مردم فراهم کند.

وی با اشاره وجود خلأ در قانون انتخابات افزود متأسفانه قانون انتخابات خلأ دارد و نیاز هست که زمان تبلیغات کاندایدها افزایش یابد.

سرپرست مدیریت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد تحرکات زیادی در زمینه انتخابات در سطح استان ایجاد شده و برآورد ما برای کاندیداهای احتمالی حدود 300نفر در سطح استان می باشد.

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت تبلیغات انتخاباتی تا وقتی که در قالب انتخابات قرار نگرفته و شکل تبلیغات به خود نگرفته خلاف نیست ولی باید مدیریت شود

وی افزود این حضور ها در مجالس و محافل شبانه نباید منجر به اختلافات قومی و قبیله ای شود و این موارد است که مسئولین امنیتی باید آن را مد نظر قرار دهند

سرپرست مدیریت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد ما برای هر کُرسی نمایندگی تقریبأ 35نفر داوطلب داریم و نباید فضا را به گونه ای بست که هدف های متعالی این قضیه فراموش شود.

شاه آبادی در پایان با اشاره به تخلفاتی که احتمال وقوع آنها از سوی برخی افراد وجود دارد اظهار داشت در این بین اگر افرادی پیدا شود که بخواهند از اموال دولتی برای تبلیغات استفاده کنند مسئولین باید با آنها برخورد کنند چراکه  انتخابات موضوعی ملی و ویترین نظام است.