آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین

کد خبر: 8158|12:04 - 1392/12/14
نسخه چاپی
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> صبح امروز با حضور مدیر کمیته امداد شهرستان و دیگر مسئولین جشن نیکوکاری با به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین آغاز شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،کیومرث رحمتی با به صدا در آوردن زنگ نیکوکاری در مدرسه امام سجاد (ع)اظهار داشت مهمترین خصلت ما ایرانیان کمک به هم نوع است و هر ساله با آغاز این ایام سعی می شود با جمع آوری هدایا و کمک های مردمی در جشن نیکوکاری موجبات شاد کردن دل کودکان و خانواده های بی سرپرست و فقیر را در این ایام عید فراهم کنیم.
وی شعار جشن نیکوکاری امسال را گسترش حضور مردمی برای سلامت و توانمند سازی خانواده ها  عنوان کرد و افزود هدف از برگزاری جشن نیکوکاری یاری رساندن به فقرا و ایتام است.


آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین
آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین
آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین
آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین
آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین
آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد