وی شعار جشن نیکوکاری امسال را گسترش حضور مردمی برای سلامت و توانمند سازی خانواده ها عنوان کرد و افزود هدف از برگزاری جشن نیکوکاری یاری رساندن به فقرا و ایتام است.
پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:04 - 1392/12/14
آغاز جشن نیکوکاری و به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span> صبح امروز با حضور مدیر کمیته امداد شهرستان و دیگر مسئولین جشن نیکوکاری با به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در هرسین آغاز شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،کیومرث رحمتی با به صدا در آوردن زنگ نیکوکاری در مدرسه امام سجاد (ع)اظهار داشت مهمترین خصلت ما ایرانیان کمک به هم نوع است و هر ساله با آغاز این ایام سعی می شود با جمع آوری هدایا و کمک های مردمی در جشن نیکوکاری موجبات شاد کردن دل کودکان و خانواده های بی سرپرست و فقیر را در این ایام عید فراهم کنیم.
وی شعار جشن نیکوکاری امسال را گسترش حضور مردمی برای سلامت و توانمند سازی خانواده ها عنوان کرد و افزود هدف از برگزاری جشن نیکوکاری یاری رساندن به فقرا و ایتام است.






وی شعار جشن نیکوکاری امسال را گسترش حضور مردمی برای سلامت و توانمند سازی خانواده ها عنوان کرد و افزود هدف از برگزاری جشن نیکوکاری یاری رساندن به فقرا و ایتام است.