مسابقات فرهنگی دانش آموزی در هرسین برگزار شد+تصویر

کد خبر: 7397|06:21 - 1392/11/10
نسخه چاپی
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه: </span>صبح امروز با حضور مسئول پرورشی ادره آموزش و پرورش و دانش آموزان&nbsp; سه مقطع تحصیلی مسابقات فرهنگی دانش آموزی در مدرسه ابتدایی امام حسین(ع) شهرستان هرسین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،خانم قبادی از کارشناسان پرورشی اداره آموزش و پرورش برگزاری مسابقات را در سه مقطع تحصیلی ابتدایی،راهنمایی،و دبیرستان عنوان کرد و اظهار داشت این مسابقات در رشته های گلیم بافی،کار با آینه،عروسک سازی ،و قالیبافی و...برگزار می شود که نفرات برتر اول اسفند ماه به مسابقات استانی اعزام می شوند.

















    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد