پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه06:21 - 1392/11/10

مسابقات فرهنگی دانش آموزی در هرسین برگزار شد+تصویر

<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه: </span>صبح امروز با حضور مسئول پرورشی ادره آموزش و پرورش و دانش آموزان&nbsp; سه مقطع تحصیلی مسابقات فرهنگی دانش آموزی در مدرسه ابتدایی امام حسین(ع) شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،خانم قبادی از کارشناسان پرورشی اداره آموزش و پرورش برگزاری مسابقات را در سه مقطع تحصیلی ابتدایی،راهنمایی،و دبیرستان عنوان کرد و اظهار داشت این مسابقات در رشته های گلیم بافی،کار با آینه،عروسک سازی ،و قالیبافی و...برگزار می شود که نفرات برتر اول اسفند ماه به مسابقات استانی اعزام می شوند.