حجت الاسلام رضایی:

حیات و بقای رژیم صهیونیستی بر کشتار رقم خورده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31860|17:18 - 1403/07/06
نسخه چاپی
حیات و بقای رژیم صهیونیستی بر کشتار رقم خورده است
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حیات رژیم صهیونیستی و بقای آن بر کشتار رقم خورده است، امام خمینی ره فرمودند: این غده سرطانی باید محو بشود.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی اظهار داشت: براساس آیات قرآن همواره بین دو جبهه ی حق و باطل در طول تاریخ کارزار بوده است، لذا ما دو واژه ی قتال و جهاد داریم.

 

امام جمعه هرسین افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس فرمودند: واژه ی قتال جنگ نظامی ست در مقابل دشمنان خدا مانند غزوه احد، خیبر، بدر در صدر اسلام، مانند صحنه عاشورا، مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، اما جهاد دایره ی گسترده تری دارد.

 

وی تصریح کرد: در جهاد عرصه های مختلف نه فقط نظامی، فرهنگی، رسانه ای، اقتصادی، امنیتی و سیاسی وجود دارد و همه این موارد زیر مجموعه جهاد هستند لذا اگرچه ما به طور موردی با دشمن مانند عین الاسد و وعده صادق وارد جنگ نظامی شدیم و اقدام نظامی انجام دادیم اما در جنگ و جهاد رسانه ای همواره در تقابل با دشمن هستیم و این غیر قابل انکار است.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: در این جهاد باید غیرتمندانه و عزتمندانه وارد عرصه جهاد با دشمنان بشویم، یکی از مواردی که حائز اهمیت است اینکه متاسفانه گاهی اوقات در عرصه جهاد ما شاهد کم کاری و یا حتی به تعبیر مقام معظم رهبری نفوذ در بدنه نظام و در میان برخی از مسئولان هستیم، نفوذ در رسانه، نفوذ در سبک زندگی، نفوذ فرهنگی، وقتی یک مسئول عنوان میکند که اگر امریکا بخواهد با یک دکمه ما را از بین می‌برد این یعنی جریان نفوذ و انحراف فکری، خوب اگر بلد است و اگر می تواند انجام دهد، آیا آمریکا نجیب شده یا ما قدرتمند شده ایم.

 

خطیب جمعه هرسین افزود: چه شد آمریکا در مورد یمن این کار را انجام نداد؟ لذا جریان نفوذ به صورتی است که ما همواره در عرصه جهاد نباید آن را نادیده بگیریم، اینگونه سخنان یا از سر ساده  لوحی است و یا خیانت، 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: رئیس جمهور محترم در سفری که به آمریکا داشتند به یک مطلبی اشاره کردند که ما با دنیا سر دعوا نداریم ما برادریم با دنیا، خب ببینید جواب آمریکا و سخنگوی کاخ سفید چه بود! سخنگوی وزیر خارجه آمریکا گفتند اگر ایران برادری خودشو می‌خواهد  ثابت کند  اول: حقوق بشر رو رعایت کند.،از حمایت از تروریست دست بردارد و فعالیت هسته ای و اتمی خودش رو تعطیل کند.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: ببینید اینها چقدر وقیح هستند،  در این جنگ تمام عیار که بیش چندین هزار نفر از مظلومان غزه و لبنان به شهادت رسیده اند و در گرسنگی و تشنگی کودکان و زنان رو زیر آوار قرار دادند و همواره تسلیحات نظامی به اسرائیل ارسال می‌کنند و از طرفی مانور تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی آمریکا بر مبنای حمایت از اسرائیل است کدام بشر را شما عنوان می کنید! آیا اینها بشر نبودند آیا این زنان کودکان بی پناه بشر نبودن که شما دارید عنوان می کنید.

 

امام جمعه هرسین افزود: بین ما جنگ سلیقه ای و شخصی نیست بلکه جنگ اعتقادی است، حتی اگر شعار توحید هم سر بدهند اینا کسانی هستند که جیش الظلم و داعش بخشی از دستاوردهای این جنایتکاران هستند بعد شما دم از حقوق بشر می زنید.

 

وی خاطرنشان کرد: حیات رژیم صهیونیستی و بقای آن بر کشتار رقم خورده است، امام خمینی ره فرمودند: این غده سرطانی باید محو بشود.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: متاسفانه گاهی اوقات جریان نفوذ عنوان می کنند که بله ما اهل سازش با دنیا باشیم،  بله ما هستیم اما نه با جریان سلطه.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به حادثه معدن طبس افزود: این حادثه دل همه رو جریحه دار کرد، اما در این میان اگر در جنگ روایت ها ما دست برتر رو نداشته باشیم دشمن می آید  و روایت می‌کند، شما شاهد هستید در قضیه طبس که رخ داد هشت تیم تخصصی ورود کردند و سه وزیر همزمان حضور میدانی پیدا کردند اما دشمن چه کرد دشمن عنوان می‌کند که مجروحان لبنان اولویت داره بر کارگران معدن،  این یک دروغ است و اینگونه نیست یا زیرساخت های کشور را زیر سوال می برند این یعنی روایت کردن دشمن بله در هر کشوری حادثه رخ میده و ما هم پیگیری این قضیه را خواستار هستیم که پیگیری کنند، اما این نیست که اینگونه عنوان بشود و جو رو آلوده کنند در رسانه ها، لذا سعی کنیم که در جنگ روایت ها ما دست برتر داشته باشیم که در غیر این صورت دشمن می‌کند با آنچه که می خواهد روایتگری کند. 

 

مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان جبهه و جنگ فرمودند: پیروز میدان در این جنگ فلسطین و حزب الله هست، پیروز واقعی میدان اینا هست این دور از دسترس نیست انشالله این پیروزی رو ما جشن خواهیم گرفت چون می بینید نابودی این رژیمی و غده سرطانی را.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد