رئیس بنیاد شهید شهرستان هرسین گفت

امنیت بین‌المللی امروز مرهون رشادت‌های شهدا است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31858|15:22 - 1403/07/05
نسخه چاپی
امنیت بین‌المللی امروز مرهون رشادت‌های شهدا است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هرسین گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند و امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان است و باید این حرکت ارزشمند همچنان ادامه داشته باشد.

حمیدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیل دیوانگاه هرسین با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدا در جامعه، اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب، امام خامنه ای فرمودند: هدف از برگزاری کنگره معرفی سیره، ایجاد ارتباط و شناخت و درک نسل جدید انقلاب با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هرسین افزود: برپایی کنگره‌های شهدا حرکتی ارزشمند و امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان است و باید این حرکت ارزشمند همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: ما هرچه داریم از رشادت‌ و دلاوری‌های شهدا و جانبازان است لذا در این راستا می‌توانیم با تجلیل از خانواده شهدا که یادگار آنها هستند، قدر دانی خود را ابراز کنیم.

 

رضوی تصریح کرد: بزرگداشت شهیدان برای داشتن میهنی آزاد و آباد لازم و ضروری است و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و ما به داشتن چنین میراث ارزشمندی که شهدا از خود به جا گذاشتند افتخار می کنیم.

 

وی گفت: ۲۰۰ سال قبل از انقلاب در هر نبردی بخشی از خاک کشور را از دست داده‌ایم و تنها در دوران دفاع مقدس بود که نگذاشتیم ذره‌ای از خاکمان جدا شود و باید نسل‌های بعدی این را بدانند و به آن افتخار کنند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هرسین افزود: امروز ما امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را در جامعه و در سطح بین‌الملل مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد