شهردار هرسین خبر داد/

بهره برداری از پروژه های عمرانی شهری در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31831|13:45 - 1403/06/08
نسخه چاپی
بهره برداری از پروژه های عمرانی شهری در هرسین
شهردار هرسین گفت: به مناسبت هفته دولت مسیر دسترسی به مزار شهدای گمنام شهر هرسین با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و بخشی از خیابان منتهی به قبرستان لک نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش دیوانگاه ،در ششمین روز از هفته دولت پروژه آسفالت مسیر دسترسی به یادمان شهدای گمنام شهر هرسین به بهره برداری رسید و انتظار چندین ساله مردم و بالاخص خانواده های معظم شهدا برای دسترسی آسان به این مکان مقدس به پایان رسید.

 

مهندس علی قبادی شهردار هرسیندر حاشیه این مراسم در گفتگو بادیوانگاهاظهار داشت:  برای آسفالت حدود ۷۷۰۰ متر مربع از مسیر یاد شده و همچنین محوطه سازی یادمان که محل اجرای برنامه های ملی ، مذهبی و فرهنگی خواهد بود حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی افزود : تعدادی از دستگاههای اداری و بخش خصوصی در کارگروهی تحت عنوان کارگروه ساماندهی مزار شهدای گمنام ، مسئولیت پیگیری و رفع مشکلات این یادمان را بر عهده داشتند که در این راستا شهرداری با اختصاص ماشین آلات ، نیروی انسانی ، نگهبان ، تهیه تجهیزات و فضا سازی محوطه یادمان وظایف خود را ادا نموده است.

 

قبادی همچنین ابراز امیدواری کرد که انشاالله یادمان شهدای گمنام شهر هرسین بعنوان مروج فرهنگ ایثار و شهادت بتواند نیازهای معنوی نسل های جدید انقلاب را فراهم نماید.

 

مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر هرسین با حضور امام‌ جمعه ، امام جمعه سابق ، فرماندار ، معاونین فرماندار ، فرمانده سپاه ، جمعی از مسئولین ، اعضای شورای شهر و رسانه ها در تپه نورالشهدا برگزار شد.

 

آسفالت و پیاده رو سازی خیابان منتهی به آرامستان لک از دیگر اقدامات شهرداری و برنامه های مهندس قبادی شهردار هرسین بود که فاز اول آن با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و به مساحت ۴.۵۰۰ متر مربع امروز افتتاح گردید.

 

 با ساماندهی و آسفالت خیابان مذکور علاوه بر افزایش شاخص های ایمنی برای خودروها و عابرین بخشی از اراضی کشاورزی اطراف نیز توسط شهرداری خریداری و تملک شد.

 

گفتنی است پروژه روکش آسفالت یادمان شهدای گمنام هرسین به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه و در قالب تخصیص 150تن قیر و همکاری شهرداری به طول ۷۷۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.