دیدار فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام رضایی : خدمت به مردم عبادت است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31830|14:46 - 1403/06/07
نسخه چاپی
حجت الاسلام رضایی : خدمت به مردم عبادت است
امام جمعه هرسین در دیدار فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان گفت: خدمت به مردم عبادت است و ما باید این احساس را داشته باشیم که در محراب عبادت هستیم، اگر اینگونه تفکری داشتیم این نگاه ما عبادت است.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش از زحمات کلیه دست اندرکاران این اجتماع بزرگ  در شهرستان هرسین تقدیر و تشکر کرد.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به آغاز هفته دولت افزود: : گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای خدمت به خصوص سید الشهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را که سنگ بنای خدمت صادقانه و خالصانه  را در نطام جمهوری اسلامی پایه گذاری  کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران مناسبت ها بر پایه شاخصه ها و مولفه هایی نامگذاری شده اند، هفته دولت صرفا برای فشار بر مدیران دولتی نیست بلکه تلنگری برای همه ماست، شهید رجایی نشان دادند که در دوران کوتاه مسئولیت هم می‌شود تاثیر گدار بود و در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: علت این ماندگاری این است که تفکر انقلابی را عملا در مدیریت  پیاده کردند و دوم اینکه در عمل اخلاص داشتند،

 

امام جمعه هرسین افزود: خدمت به مردم عبادت است و ما باید این احساس را داشته باشیم که در محراب عبادت هستیم، اگر اینگونه تفکری داشتیم این نگاه ما عبادت است ولی اگر نگاه ما بر اساس فرصت باشد این نشان دهنده این است که با دید لقمه به این مسئولیت نگاه کرده ایم.