حضور تیم فوتسال هرسین در رقابت‌های لیگ مناطق کشور

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31787|15:03 - 1403/04/19
نسخه چاپی
حضور تیم فوتسال هرسین در رقابت‌های لیگ مناطق کشور
رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین گفت: برای دومین سال پیاپی در رقابت‌های لیگ مناطق کشور حضور خواهیم داشت با این تفاوت که امسال حضور ما در رده نوجوانان خواهد بود.

مسعود کرمی رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه اظهار داشت: تمام هدفم موفقیت فوتبال شهرستان و معرفی نام هرسین در تورنمت های مهم فوتبالی کشور است که در همین راستا از ابتدای سال برنامه های مدون  و دارای قابلیت اجرایی شدن را در اختیار رؤسای محترم کمیته ها قرار دادیم و ثمره آن این بود که برای دومین سال پیاپی ، حضور تیم فوتسال نوجوانان شهرستان هرسین پس از تیم نونهالان در رقابت‌های لیگ مناطق کشور مسجل است .

 

رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین افزود: نماینده هرسین فصل گذشته در رده نونهالان با نام ذوب آهن بیستون و این فصل در رده سنی نوجوانان با نام پیتزاکلاسیک به میزبانی استان لرستان در شهرستان خرم آباد حضور خواهد داشت که کسب این سهمیه ها و موفقیت ها در تاریخ فوتبال شهرستان بی سابقه بوده است.

 

وی افزود: آمار بالای بیمه شدگان ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال و همچنین کسب قهرمانی های متعدد و پیاپی ، معرفی داوران و مربیان فراوان جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف فنی و توسعه ای فوتبال و فوتسال از جمله اقداماتی است که در راستای ارتقای جایگاه فوتبال شهرستان صورت گرفته است.

 

کرمی در پایان از پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین وحید احمدی نماینده محترم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی و مهندس محبی زنگنه رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه تشکر کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد