مراسم بزرگداشت چهلم شهید جمهور و شهدای خدمت+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31778|18:08 - 1403/04/07
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت چهلم شهید جمهور و شهدای خدمت+تصویر
حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در مراسم بزرگداشت چهلم رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت گفت: تردیدی نیست که شرکت در انتخابات هم یک واجب شرعی است و به عنوان یک حق مسلم برای ماست.

به گزارش دیوانگاه ،مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت باسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین و با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد مصلی حضرت آیت الله حجتی ره برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در مراسم بزرگداشت چهلم رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت اظهار داشت: ما به عنوان یک ایرانی اگر آینده کشور و فرزندان خود را دوست داریم و یک ایران سربلند در مجامع بین الملل می خواهیم لازم است درانتخابات پیش رو شرکت کنیم، سرمایه اصلی همه کشورها مردم هستند و تردیدی نیست که شرکت در انتخابات هم یک واجب شرعی است و به عنوان یک حق مسلم برای ماست.

 

امام جمعه هرسین افزود: اگر کسی فکر و نظر خود را واگذار کرد و در تصمیمات کلان کشور مداخله نکرد بعدها حق اظهار نظر ندارد، دشمن قطعاً چشم به مشارکت ضعیف دوخته است و کاری به فرد ندارد، آمدن پای صندوق های رای به معنای روز یأس دشمنان و کوری چشم آنهاست، این یک ضرورت است که همه ما پای صندوق های رای بیاییم و هر رای ما خاری در چشم دشمنان است.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبر معظم انقلاب در شهادت شهید سلیمانی و شهید رئیسی و شهدای خدمت خاطرنشان کرد: مکمل حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدا حضور حماسی در پای صندوق های رأی و در انتخابات شرکت کردن است.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنوان کردند که اصلح کسی است که اعتقاد و باور قلبی به مبانی نظام داشته باشد،توان و نشاط انجام کار را داشته باشد، از عناصر خوب در اداره امور استفاده کند و نه دارای تفکر غربی، به خارج از مرزها چشم نداشته باشد و امیدش به ظرفیت داخل باشد و به قدرت های برتر دنیا آویزان نشود.

 

امام جمعه هرسین افزود:  گاهی اوقات باید کارنامه را دید نه برنامه را، ما در آستانه یک انتخابات حساس هستیم، نکند خدایی ناکرده ما مولفه های اصلح را کنار بگذاریم و بر اساس جناح بندی های سیاسی رای بدهیم.

 

وی تصریح کرد: برخی ها عنوان کردند در این ایام انتخابات که اگر برجام بد بود چرا دولت آقای رئیسی آن را رها نکرد، برجام به گونه ای رقم خورده بود که دست کشور بسته شده بود و در شورای امنیت سازمان ملل برای ما پیگرد قانونی داشت اگر از آن خارج می شدیم ولی در مقابل آمریکا حق وتو داشت لذا شهید رئیسی مجبور بود که حق از دست رفته ملت را بگیرد و به گونه ای مدارا کند که وضع از این بدتر نشود.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت:  عده ای طوری رفتار می کنند که انگار حافظه تاریخی مردم ضعیف شده است، حکایت برجام، حکایت کودکی است که طلا را از دست او بگیرند و آب نبات به او بدهند، سران و نظریه پردازان کاخ سفید خودشان می گویند که ما تعجب کردیم که ایران چقدر امتیاز داد! و حتی مسخره کردند که تیم مذاکره کننده ایران انگلیسی بلد نبود و فرق تعلیق موقت به تعلیق دائم را نتوانستند تشخیص بدهند، حالا عده ای وقیحانه می گویند که برجام دستاورد داشت.

 

امام جمعه هرسین افزود: اگر خدمات شهید جمهور و دستاوردهای انها را با پرداخت 270هزار میلیاردتومان بدهی دولت قبل نمی بینیم که خودشان می گفتند این دولت سه ماه دوام نمی آورد، این نشان بی انصافی است، مقام معظم رهبری فرمودند: که دهه 90دهه عبرت بود.

   

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد