طرح ساماندهی ورودی غربی هرسین آماده اجراست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31769|15:32 - 1403/03/26
نسخه چاپی
طرح ساماندهی ورودی غربی هرسین آماده اجراست
فرماندار هرسین در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: طرح ساماندهی ورودی شهر هرسین از سمت کرمانشاه پس از مطالعه توسط مشاور آماده عملیاتی شدن است.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای ترافیک ضمن تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات از مديران و کارشناسان دستگاههای اجرایی خواست نقاط و مسیرهای حادثه خیز راههای اصلی ، روستایی ، شهری و سایر مسیرهایی که محل تردد است را شناسایی و مسیر را برای عبور مردم تسهیل نمایند.

 

به گفته ایتوندی اکثر نقاط حادثه خیز توسط دستگاههای اجرایی شناسایی شده‌اند و به منظور حذف و یا ساماندهی این نقاط طرح هایی در دست اقدام‌ است.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین همچنین از آماده بودن طرح ساماندهی و زیبا سازی ورودی شهر هرسین برای اجرا خبر داد و افزود : با توجه به پیگیری های مستمر بعمل آمده طرح ساماندهی ورودی شهر هرسین از سمت کرمانشاه پس از مطالعه توسط مشاور آماده عملیاتی شدن است.

 

وی همچنین از اعضای جلسه خواست سرعت گیرها را بر اساس قوانین و بصورت استاندارد نصب کنند.

 

نصب و مرمت تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی بویژه خطرنما و احتیاط، ایمن سازی شانه های خاکی و نصب سرعت گیرهای آسفالتی و پلاستیکی در فرعی های منتهی به روستاها بویژه مناطق هدف گردشگری ، اماکن زیارتی و کارخانجات از موارد مورد بحث در این جلسه بود.

 

میخکوبی خیابان اصلی شهر هرسین از مسیر میدان استقلال به سمت میدان جمهوری اسلامی از دیگر موارد مورد پیگیری فرماندار است که بزودی توسط شهرداری انجام میشود.

 

از مهمترین مواردی که مورد تاکید و پیگیری فرماندار بود اجرای کامل مصوبات بر اساس زمانبندی تعیین شده بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد