رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین مطرح کرد:

اعطای 1100مورد تجهیزات درمانی به مددجویان هرسینی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31766|16:38 - 1403/03/23
نسخه چاپی
اعطای 1100مورد تجهیزات درمانی به مددجویان هرسینی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت: در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر 1100مورد انواع ویلچر، واکر، عصا، سمعک و باتری سمعک تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

صفیه طاهری در گفتگو با   دیوانگاه با اشاره به خدمات توانبخشی ارائه شده به مددجویان و جامعه هدف اظهار داشت: در بحث تامین تجهیزات مورد نیاز جهت مددجویان در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر 1100مورد انواع ویلچر، واکر، عصا، سمعک و باتری سمعک تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین با بیان اینکه حق پرستاری از دیگر خدمات ارائه شده توسط بهزیستی است افزود: به منظور کمک به بهبود سلامت فرد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید، بسترگرا و ضایعه نخاعی هزینه ای تحت عنوان حق پرستاری به حساب سرپرست، همسر، قیم و یا خود فرد مورد حمایت واریز می شود که در شهرستان هرسین از ابتدای سال حدود 60میلیون تومان در این راستا پرداخت شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از زوجین تحت پوشش خاطرنشان کرد: امسال با توجه به پیگیری های صورت گرفته 11سری جهیزیه شامبل هر سری 11قلم کالا تهیه و در اختیار زوجین معلول قرار داده شده است.

 

طاهری یکی دیگر از خدمات قابل توجه بهزیستی به جامعه هدف در هرسین را ساخت پروژه 160واحدی هرسین عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه سال گذشته به بهره برداری رسید و حدود 55میلیارد تومان کمک های بلاعوض در این طرح هزینه شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین با اشاره به طرح ستاره دار کردن دفترچه های درمانی مددجویان تحت حمایت افزود: در قالب این طرح 600نفر از افراد دارای بیماریهای خاص و مشکلات شدید حرکتی سازماندهی شده اند که هزینه درمان آنها بصورت مجانی و یا تحفیف 70 درصدی محاسبه می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد