امام جمعه هرسین:

رئیس جمهور آینده باید مردمی و درکف میدان باشد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31762|17:18 - 1403/03/18
نسخه چاپی
رئیس جمهور آینده باید مردمی و درکف میدان باشد
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رئیس جمهوری می‌خواهیم که در کف میدان و در میان مردم باشد نه در پاستوردستور صادر کند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی اظهار داشت: هر کسی در این دنیا ولایتمدار و ولایت پذیری بود عاقبت بخیر شد که نمونه آن شهید سلیمانی و شهید رئیسی است و هر کسی که از این مسیر تخطی کرد ولو در جایگاه مرجعیت باشد عاقبت به شر می شود، امام فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

 

امام جمعه هرسین افزود: مواضع شهید رئیسی شفاف بود و دو پهلو صحبت نمی کرد و با دوستان خود صمیمی و با دشمنان خود قاطع بود، در انتخابات پیش رو رئیس جمهوری می‌خواهیم که در کف میدان و در میان مردم باشد نه در پاستوردستور صادر کند، خون شهدا ثمر می دهد مردم بعد از شهید  رئیسی هم توقعشان و هم مطالبشان بالا رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن دید که انقلاب در مسیر رشد قرار گرفته که فتنه ۱۴۰۱ را به بهانه حمایت از زنان به راه انداخت و همه دنیای کفر هم از این موضوع حمایت کرد. 

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: عزاداری شهدای خدمت تبدیل به یک حماسه شد کسی باور نمی کرد آنهم برای مسئولی که در جایگاه انتقاد قرار دارد، این نشان دهنده این است که دلها را کس دیگری حمایت می کند،

 

خطییب جمعه هرسین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: گزینه اول دشمن در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ضعیف در انتخابات است در این بین ما باید یک نه محکم به دشمن بگوییم و گام دوم انتخاب افرادی است که مورد نطر دشمن است و در این خصوص هم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنیم.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیامی  که به دانشجویان آمریکایی داشتند، عنوان کردند که شما در طرف درست تاریخ قرار گرفته اید شناخت طرف درست به این است که انسان حق را بشناسد و از باطل دوری کند، این پیام فقط خطاب به دانشجویان آمریکایی نیست بلکه خطاب به همه ما در داخل کشور است، متاسفانه برخی از کشورهای عربی و به ظاهر مسلمان همکاری کردند با رزیم صهیونیستی و هم راه را برای آنها هموار کردند.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: یکی از کسانی که در طول انقلاب اسلامی و در جریان مذا کرات هسته ای بارها به دشمن راهکارمی داد و نظرات آنها در کاخ سفید هم مطرح بود، از جمله مطالبی که عنوان شده یود این بود که ما قبل از آقای رئیسی سه دولت به سه سلیقه مختلف داشتیم که هر سه این دولت ها مذاکره کردند و نتیجه ای حاصل نشد.

 

امام جمعه هرسین افزود:  این فرد به تیم مذاکره کننده آمریکایی توصیه کرده بود که شما با ایران مذاکره کنید فقط به خاطر اینکه مذاکره کنید و کاری به نتیجه نداشته باشید و وقت بخرید  چرا که مشکل ما با این از این دو راه حل می شود اول به بهانه مذاکره و القاء سایه جنگ زمان را از ایران بگیرید و دوم جمعیت را باید در ایران کاهش داد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر یک کشور صعیف و پیر باشد و جوانی جمعیت نداشته باشد در آینده دچار مشکل خواهد شد و دشمنان بر او مسلط خواهد شد اگر آینده کشور و بهبود وضعیت فرزندانمان برای ما مهم است باید نسبت به بحث فرزندآوری وجوانی جمعیت حساسیت ویژه ای داشته باشیم.