امام جمعه هرسین عنوان کرد:

معرفی و تبیین سیره امام ره برهمگان ضروری است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31758|14:43 - 1403/03/14
نسخه چاپی
معرفی و تبیین سیره امام ره برهمگان ضروری است
امام جمعه هرسین در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵خرداد گفت: اگر در بین نسل بعد از امام ره روشنگری صورت نگیرد این آفتاب فروزان آنچنانکه باید و شاید معرفی نمی شود و اینجاست که معرفی و تبیین مشی و روش امام ره برهمگان لازم و ضروری است.

به گزارش دیوانگاه ،مراسم سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره و قیام خونین ۱۵خرداد و گرامیداشت شهدای خدمت در هرسین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در این مراسم ضمن تسلیت سالروز رحلت ملکوتی امام راحل و قیام 15خرداد اظهار داشت: کسانی که بعد از امام خمینی (ره) آمدند دو دسته اند یا کسانی هستند که معتقد به مشی و سیره امام (ره) و ادامه دهنده آن هستند و مثل شهدای ما جان خودشان را در این راه دادند و دسته دوم کسانی هستند که نتوانستند امام ره را کنار بگذارند و خدمات امام ره را انکار کنند و در نتیجه دست به تحریف زدند.


امام جمعه هرسین افزود: اگر در بین نسل بعد از امام ره روشنگری صورت نگیرد این آفتاب فروزان آنچنانکه باید و شاید معرفی نمی شود و اینجاست که معرفی و تبیین مشی و روش امام ره برهمگان لازم و ضروری است.


وی تصریح کرد: از نگاه امام ره اسلام، اسلام اصیل و ناب محمدی و اسلام حمایت از مظلوم است، یکی از تاکیداتی که در وصیت نامه امام خمینی ره وجود داشت این بود که انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد و در عصر حاضر این وظیفه ماست که اینکار را انجام بدهیم.


حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: نااهل و نامحرم از دیدگاه امام ره چه کسی است؟ فرمودند: تا زنده هستم اجازه نمی دهم حکومت و مسئولیت ها به دست لیبرال ها و کسانی که تمایلشان به غرب است بیفتد.


امام جمعه هرسین افزود: امام ره به ما شاخصه نشان داد و فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد، در انتخابات پیش رو باید توجه داشت که چه کسانی بیشترین ولایتمداری را دارند و چه کسانی تقابل دارند با ولایت فقیه، امام ره یک شخصیت بی نظیر بود که جلوتر از زمان حرکت می کرد.


وی خاطرنشان کرد: امام ره فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است و این یعنی به هیچ وجه به او اطمینان نکنید نه اینکه مسئول ما بگوید که امضای فلانی برای ما تضمین است این فرد تفکر امام ره برای او نهادینه نشده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد