بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی درنگ نکنند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31749|22:03 - 1403/03/05
نسخه چاپی
بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی درنگ نکنند
فرماندار شهرستان هرسین در سومین جلسه کمیته اشتغال و برنامه‌ریزی گفت : بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی درنگ نکنند و با مردم همراه باشند.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در سومین جلسه کمیته اشتغال و برنامه‌ریزی این شهرستان از اعضاء خواست ضمن آسیب شناسی و ارزیابی موارد مربوط به حوزه اشتغال در سال گذشته از آن بعنوان راهبردی برای توسعه فعالیت های خود در سالجاری استفاده کنند.

 

ایتوندی تصریح کرد : با توجه به بررسی های بعمل آمده تعدادی از بانک ها در سال گذشته در پرداخت تسهیلات با مردم همراه نبودند. وی در ادامه سخنانش از روسای این بانک‌ ها خواست به منظور تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال نباید لحظه ای درنگ کنند و می بایست در پرداخت تسهیلات با مردم همراه باشند.

 

ایتوندی همچنین از ادارات عضو کارگروه خواست پیگیر وضعیت پرونده هایی که به بانک ها می‌شوند باشند و در صورت عدم مراجعه متقاضی یا راکد شدن پرونده ، بصورت ویژه و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل آن در صورت تمایل کارآفرین و یا متقاضی اقدام نمایند.

 

به گفته ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین تعهد شهرستان در سامانه رصد و در سالجاری ۱۱۳۱ نفر است و در این راستا از دستگاههای عضو کارگروه خواست فعالیت‌های خود را هدف گذاری کنند و از روسای بانک‌ های عامل خواست در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک های استان که در فرمانداری برگزار شد عمل کنند.

 

فرماندار هرسین در پایان جلسه شخصاً و طی تماس تلفنی پیگیر وضعیت پرونده های بلاتکلیف و راکد در بانک ها شد و به همین منظور با متقاضیان دریافت تسهیلات به گفتگو پرداخت و دلایل عدم پیگیری‌ آنان را جویا شد.

 

در ادامه این جلسه مسئولین و روسای بانک‌ ها به بیان عملکرد خود در سال گذشته و برنامه های پیش روی خود پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد