فرماندار هرسین:

رکن اصلی جهش تولید مردم هستند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31708|14:58 - 1403/01/03
نسخه چاپی
رکن اصلی جهش تولید مردم هستند
فرماندار شهرستان هرسین گفت: رهبر معظم انقلاب با اشراف بر امور کشور و اطلاع از نیاز کنونی کشور شعار سال جدید را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه با اشاره به علت نامگذاری سال جدید با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب از ابتدای دوران انقلاب اسلامی به مردمی کردن اقتصاد معتقد بودند و در برهه های زمانی مختلف از دهه شصت تا کنون به تبیین اهمیت این ضرورت پرداخته اند.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود: اوایل سال 1392 بود که در پی ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له در سخنانی حضور مردم را در اقتصاد یکی از ارکان تحقق این سیاست ها دانستند و در سال 1393با نامگذاری آن سال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به اهمیت عزم ملی و نقش مردم در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی تاکید کردند.

 

وی تصریح کرد: در واقع اقتصادی می تواند به صورت ریشه ای و مستحکم پیشرفت کند که بنیان آن مردمی باشد، نگاهی به روحیه و فعالیت های اقتصادی مردم نشان می دهد که موضوع توسعه کسب و کارها بسیار مورد توجه جامعه ایرانی قرار گرفته است.

 

ایتوندی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها به موضوعات مختلفی در این حوزه از جمله توجه به بخش خصوصی و راه اندازی و توسعه صنایع های متوسط و کوچک، مردمی کردن اقتصاد و اجتناب از اقتصاد نفتی و دولتی تاکید کردند و شعار جهش تولید با مشارکت مردم هم در راستای همین موضوعات است.

 

فرماندار هرسین افزود: جهش تولید با مشارکت مردم یک کلید واژه راهبردی برای رسیدن به هدف گذاری ویژه ای است که با توجه به روند گفتمان سازی و سیاست گذاری رهبر معظم انقلاب در 15سال اخیر اهمیت و نقش ویژه ای دارد.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با اشراف بر امور کشور و اطلاع از نیاز کنونی کشور شعار سال جدید را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند خاطرنشان کرد: ما در حوزه اقتصاد مشکلاتی داریم و مردم هم این موضوعات را تحمل می کنند،  مقام معظم رهبری فرمودند: حل مشکلات داخلی در گرو رشد تولید ملی است و لازم است در تولید نیز جهشی صورت گیرد و رکن اصلی در این جهش مردم هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد