آمادگی هرسین برای استقبال از مهمانان نوروزی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31704|16:24 - 1402/12/25
نسخه چاپی
آمادگی هرسین برای استقبال از مهمانان نوروزی
فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی از آمادگی این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد خدمات سفر از آمادگی این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبرداد و اظهار داشت: کمیته‌هایی برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تشکیل شده و تمام توان و تلاش خود را برای استقبال و پذیرایی از آنان بکار خواهند گرفت.

 

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه به تشریح اماکن استقرار مهمانان نوروزی در این شهرستان پرداخت و افزود : امسال ۶ مدرسه با ظرفیت ۴۶ کلاس و ۹ واحد سوئیت ، بوم گردی و خانه مسافر در شهرک الزهرا و روستاهای نجوبران و سرماج آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند.

 

وی ضمن تاکید بر فضا سازی متناسب با ماه رمضان در اماکن گردشگری و تفریحی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز هرگونه فضا سازی و آذین بندی در شهرستان باید متناسب با ایام پیش رو باشد.

 

فعالیت گشت های بهداشتی و نظارت بر بازار و اماکن خدماتی - رفاهی ، آمادگی دستگاههای خدماتی ، بیمارستان ها و همچنین هلال احمر و راهداری ، بررسی مستمر وضعیت جایگاههای سوخت ، ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی ، ساماندهی پسماندهای روستایی و حاشیه راهها، عدم اجرای حفاری و ساماندهی نانوایی ها در روزهایی ابتدایی نوروز و ماه رمضان بخشی از مصوبات این جلسه و موارد مورد تاکید فرماندار شهرستان هرسین بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد