شهردار هرسین خبر داد/

تمهیدات سد معبری درهرسین اجرا می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31702|19:06 - 1402/12/20
نسخه چاپی
تمهیدات سد معبری درهرسین اجرا می‌شود
شهردار هرسین در جلسه ستاد سد معبر شهرستان گفت: در این ستاد تقویت وضعیت اقتصادی دست فروشان و مدیریت ترافیک در ایام پایان سال در اولویت مصوبات قرار گرفت.

به گزارش دیوانگاه ،مهندس علی قبادی شهردار هرسین در جلسه ستاد سد معبر این شهرداری به تشریح مصوبات آن پرداخت و اظهار داشت : در این ستاد تقویت وضعیت اقتصادی دست فروشان و مدیریت ترافیک در ایام پایان سال در اولویت مصوبات قرار گرفت.

 

شهردار هرسین افزود: در حد فاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی از ۱۵ اسفند تا پایان سال به منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان به استثنای تاکسی تردد سایر خودروها ممنوع است.

 

وی خاطرنشان کرد: دست فروشان می‌توانند در مسیر یاد شده و با هماهنگی و اجازه اصناف در پیاده رو به فعالیت خود بپردازند.

 

 قبادی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در نتیجه حضور خودروهای میوه فروش در خیابان اصلی و سایر معابر بوجود می آید مقرر گردید این خودروها فقط در محدوده های از پیش تعیین شده فعالیت داشته باشند.

 

شهردار هرسین افزود : خیابان سینما، خیابان هلال احمر، کمربندی جنوبی و حد فاصل میدان امام خمینی(ره) تا هنرستان شهید نیکزاد، مسیرهایی هستند که برای فعالیت خودروهای میوه فروش پیش بینی شده است و حضور آنان در غیر از این مسیرها ممنوع و تخلف است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست شهروندان بویژه ساکنان و اصناف اطراف میادین و تقاطع ها ، استقرار خودروهای حامل میوه و دست فروشان در طول شبانه روز در این مسیر و میادین ممنوع و صرفاً در مسیرهای پیش بینی شده میتوانند حضور داشته باشند.

 

قبادی اظهار داشت: نصب چادر و سایه بان با توجه به مشکلاتی که برای تردد شهروندان بوجود می  از دیگر مصوبات این جلسه بود و بر اجرای آن نیز تاکید خواهد شد.

 

شهردار هرسین در پایان سخنانش گفت : در صدور این مصوبات و تصیمات سعی شد دغدغه های مردم لحاظ شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد