امام جمعه هرسین:

مشارکت حداکثری ارتقای امنیت رادر پی دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31688|17:54 - 1402/12/04
نسخه چاپی
مشارکت حداکثری ارتقای امنیت رادر پی دارد
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تلاش ها برای حصور پرشور مردم همواره دشمن را ناامید می کند تلاش دشمن در صدد مشارکت حداقلی مردم است.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) از جنس مردم، درمیان مردم ،مجموعه ای ارزشمند، با اخلاص و متقی، کارآمد، دلسوز و امبن جامعه هستند که نتیجه زحمات شبانه روزی این عزیزان مشهود است، ولی تامین کنندگان امنیت گمنام هستند.

 

امام جمعه هرسین افزود: کسانی که با تأسی از امام خود برکات زحمات آنها قابل مشاهده ولی کسانی که این امنیت را ایجاد کردند در جامعه گمنام هستند، بر دستان و بازوان توانمند این عزیزان بوسه میزنیم و قدردان زحمات خالصانه و طاقت فرسای این عزیزان هستیم، همچنان که این امنیتی که امروز به دست آوردیم مرهون تلاش شبانه روزی این عزیزان است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کاندیداها و طرفداران این عزیزان که همواره تنور انتخابات را گرم نگه داشته اند تصریح کرد: این تلاش ها برای حصور پرشور مردم همواره دشمن را ناامید می کند تلاش دشمن در صدد مشارکت حداقلی مردم است.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: این سوال همواره مطرح است که به چه کسی باید رای داد؟ رای دادن برای کسانی که به سن قانونی وبلوغ سیاسی رسیده اند واجب عینی است، در میان افراد باید اصلح را انتخاب کرد و در بین خوب و خوبتر کسی را انتخاب کرد که خدمت‌رسانی بهتری به مردم داشته باشد و در تشکیل مجلس انقلابی تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به شاخص های یک نماینده اصلح  و در تراز انقلاب افزود: فرد اصلح باید به دنبال منافع شخصی و جناحی خود نباشد و همه را با نگاه عادلانه ببیند، از بداخلاقی های انتخاباتی دوری کند توهین و تخریب به دیگران جزء بداخلاقی های انتخاباتی است،.صادق و رو راست با مردم رفتار کند، ساده زیست و از اشرافیگری دوری کند، شجاع و نترس باشد، دارای روحیه انقلابی باشد و حزب الله به معنای واقعی باشد متاسفانه در فتنه سال گذشته چقدر برخی از نمایندگان  در مصوبه حجاب و عفاف تعلل کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند مردم از نطام و جمهوری اسلامی خسته نشده اند بلکه از مسئولین اختلاصگر، ناکارآمد و با روحیه اشرافی گری خسته شده اند نه از نظام جمهوری اسلامی، در انتخابات پیش رو هم قطعاً مردم حساب مسئولان ناکارآمد و اشرافی را از نظام جدا می دانند،عده ای اینگونه القا می‌کنند که شرکت در انتخابات تاثیری در اوضاع ندارد این مطلب چه بسا القای دشمن باشد، اینگونه نیست قطعا اوضاع تغییر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: شما تغییرات را بارها احساس کردید، مسئولانی که تفکر لیبرالی داشتند و نگاهشان به غرب بود اینگونه مسئولی نمی‌توانند خدمتگذار خوبی برای مردم باشد، چگونه فرق نمی کند یک مسئول لایق با مسئولی که اعلام می کرد که افتخار می کنم یک مسکن نساخته ام! تفاوت می کند چه کسی نماینده مردم باشد اگر مجلس انقلابی باشد می تواند دولت انقلابی را همراهی کند و قطعاً چرخ نطام بر روال و مسیر درست می چرخد.

 

امام جمعه هرسین افزود: در برخی از کشورها همچون ترکیه، بلژیک، استرالیا شرکت در انتخابات  را اجبار می کنند و از خدمات دولتی محروم می کنند ولی در کشور ما مردم آزادانه در انتخابات شرکت می کنند، در آمریکا که ادعای ابرقدرتی و حقوق بشر است است یا باید وابسته به دمکرات ها باشی یا جمهوری خواه ولی در کشور ما از همه سلیقه های سیاسی می‌توانند در انتخاب شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: اگر نظام اسلامی گزینه مورد نطر خود را دارد و سلیقه ای عمل می کند چرا این همه هزینه و تبلیغ می کند که مردم پای صندوق های رای بیایند و اگر بی تاثیر لست چرا دشمن اینهمه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات دست و پا می زند.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: انتخاباتی که با مشارکت حداکثری مردم باشد امنیت بیشتری را برای ما به ارمغان خواهد آورد و قدرت چانه زنی ما را در عرصه بین الملل بیشتر می کند این نیمه موضوع است و نیمه دیگر انتخاب اصلح است، برخی ها بر اساس باند و جناح رای می دهند که این اشتباه است و باید بر اساس انقلابی بودن، لیاقت اشخاص، خدمت صادقانه و تحقق یک مجلس انقلابی رای داد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد