رسالت دولت سیزدهم است بی طرفی در انتخابات است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31685|18:18 - 1402/11/30
نسخه چاپی
رسالت دولت سیزدهم است بی طرفی در انتخابات است
فرماندار هرسین گفت: آنچه که رسالت دولت سیزدهم است بی طرفی در انتخابات است و این در مورد عوامل اجرایی انتخابات پیش رو نیز صدق می‌کند.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در این دوره آموزشی طی سخنانی اظهار داشت: وجود صندوق های رای و انتخابات نشان از مشارکت مردم برای تصمیم گیری های مستقیم و غیر مستقیم در عرصه ها و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا رهبر معظم انقلاب اصول چهار گانه مشارکت ، رقابت ، امنیت و سلامت را برای چراغ راه ترسیم فرمودند.

 

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان هرسین افزود: راهبردهایی که حضرت آقا بیان فرمودند بعنوان یک منظومه بهم پیوسته است که در این منظومه ، سه راهبرد امنیت ، سلامت و رقابت در بحث مشارکت خلاصه می‌شود و آنچه پس از کارزار انتخابات می ماند برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات شهرستان است.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات را نباید فرصتی صرفاً برای رقابت بپنداریم ، انتخابات باید فرصتی باشد برای مردم و تمرین کنیم دغدغه های مشترک و آنچه را که برای اعتلا و افق های آینده کشور و رسیدن به قله است.

 

ایتوندی اظهار داشت: با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات انشاالله در آینده ای نزدیک به پیروزی و قله ای که مقام معظم رهبری فرمودند خواهیم رسید و این همان چیزی است که دشمنان خلاف آن را می‌خواهند.

 

فرماندار هرسین افزود: تمرکز دشمنان بر روی صندوقهای رای و عدم حضور مردم در انتخابات است و در این راستا وظیفه ما بعنوان عوامل اجرایی انتخابات پیش رو تبیین صحیح انتخابات برای گروههای مختلف از مردم است.

 

وی تصریح کرد: باید انتخابات را به گونه ای برای گروههای هدف خود تبیین کنیم تا بدانند انتخابات از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی است و قدرت چانه زنی نظام را عرصه های بین المللی بالا می برد و حتما تاثیرگذاری کشور را در معادلات سیاسی و اقتصادی بین المللی تعریف می‌کند و این همان چیزی است که دشمنان آنرا نمی‌خواهند.

 

ایتوندی اظهار داشت: دولت انقلابی جناب آقای دکتر رئیسی همانطور که اعلام شد از هیچ جریان ، گروه و فرد خاصی در انتخابات حمایت نکرده و نخواهد کرد و این یعنی دولت سیزدهم در انتخابات اسفند ماه کاملا بی طرف است و این اثبات شده است.

 

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان هرسین افزود: آنچه که رسالت دولت سیزدهم است بی طرفی در انتخابات است و این در مورد عوامل اجرایی انتخابات پیش رو نیز صدق می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: آرامشی که تقوای سیاسی ریاست محترم جمهوری بر جامعه و جریانات سیاسی حاکم کرده است با آن چیزی که در دولت های قبل در قالب حمایت از این جریانات ، عملیات های روانی و دوقطبی سازی ذهن مردم و رسانه ها را درگیر کرده بود دیگر مشاهده نمی‌شود.

 

ایتوندی اظهار داشت: حال به لطف ریاست محترم جمهوری از دوقطبی سازی ها عبور کردیم و هیچ دوگانه ای به غیر از دیپلماسی و میدان نداریم و هم میدان و هم دیپلماسی در خدمت نظام و حاکمیت است و این را به وضوح می بینیم.

 

در ادامه توسط دکتر مصطفی احمدی وجد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کلیه اقدامات و وظایف عوامل اجرایی در قبل،حین و بعد از انتخابات تشریح گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد