امام جمعه هرسین:

دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31684|15:29 - 1402/11/27
نسخه چاپی
دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد
امام جمعه هرسین گفت: یکی از مواردی که دشمنان از آن هراس دارند این است که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و حضور مردم در انتخابات همواره سیلی بزرگی به دشمن زده است.

به گزارش دیوانگاه ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، اظهار داشت: یکی از راه‌های موثر و شفاف در اصلاح سبک زندگی و رسیدن به دنیا و آخرت تأسی به ائمه (ع) است، امام سجاد (ع) با خریداری بردگان آن‌ها را تربیت دینی می‌کرد و در روز عید فطر آن‌ها را آزاد می‌کرد و با این روش باعث تقویت دین می‌شد.

امام جمعه هرسین افزود: بیشترین ارتباط ما با خدا به وسیله دعاهایی است که از امام سجاد (ع) به ما رسیده است که از آن جمله می‌توان به رساله حقوق و صحیفه سجادیه اشاره کرد، یکی از مواردی که دست شیعه را پر کرده است، ادعیه‌ای است که از ائمه (ع) به ما رسیده است.

وی تصریح کرد: درود و رحمت الهی بر شما مردم با بصیرت دارالمومنین هرسین که یک‌بار دیگر بصیرت و شعور سیاسی خود را نشان دادید و دشمن را ناامید کردید و برگ زرینی دیگری بر افتخارات مردم ما رقم خورد.

رضایی بیان داشت: این حضور معنادار پیام محکمی به دشمنان بود که با وجود ابنکه از گرانی، تورم و معیشت گله‌مندیم ولی مشکلات را به اصل نظام اسلامی گره نمی‌زنیم، این مردم شایسته خدمت هستند و این موضوع مسئولیت مسئولان را بیشتر می‌کند، دشمن بیشتر از توان موشکی ایران از حضور مردم هراس دارد.

امام جمعه هرسین گفت: ما از مسئولان در خواست داریم که این گرانی‌ها را ساماندهی کنند، یکی از مواردی که دشمنان از آن هراس دارند این است که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و حضور مردم در انتخابات همواره سیلی بزرگی به دشمن زده است این‌که دشمن می‌گوید ما به دنبال جنگ نیستم از سر استیصال و درماندگی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم در بعد اقتصادی است، اگر در این زمینه تفکری مثل تهرانی مقدم‌ها را قالب می‌کردیم امروز وضعیت خودروسازی ما این نبود، ما مشکلات اقتصادی را به اصل نظام گره نمی‌زنیم، ولی مردم از گرانی‌ها گله‌مندند، ما حماسه بزرگی در پیش داریم که باید تیر خلاص را به دشمن بزنیم.

رضایی اظهار داشت: فردی برای ما اصلح است که بر آرمان‌های نظام ایستادگی کند، در حوادث سال ۸۸ برخی‌ها موضع شفاف نداشتند، در ناآرامی‌های سال گذشته هم این وضعیت را دیدیم، کسی که در برابر تشر و اخم دشمن بترسد چگونه می‌تواند در مجلس موفق باشد.

امام جمعه هرسین افزود: مردم از شما کار می‌خواهند و با اختلافات سیاسی کاری ندارند، وعده‌های دروغ باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود، یکی از توقعات مردم این است که به بین مصوبات تا تحقق آن فاصله زیادی نیفتد.

وی تصریح کرد: همچنان که الان با مردم صمیمی هستید بعد از انتخابات هم ارتباط خود را با مردم قطع نکنید، یکی از مواردی که باعث بی‌اعتمادی مردم شده است‌ عدم تحقق وعده‌های برخی مسئولان است که نه در توان آن‌ها بوده و نه پیگیر اجرای آن‌ها شده‌اند.

رضایی گفت: مورد بعد موضع شفاف اعلام نکردن در فتنه‌هاست، برخی از نمایندگان در سال گذشته یا موضع دو پهلو گرفتند و یا اصلاً موضع گیری نکردند، مردم باید جریان نفاق را بشناسند، چنین افرادی چطور می‌توانند در مجلس انقلابی عمل کنند و کارهای انقلابی انجام دهند.

امام جمعه هرسین با اشاره به موضوع جنابات رژیم صهیونیستی و موضوع رفح، افزود: وقتی دشمن صهیونیستی دید دستاوردی از جنگ ندارد و آبرویش بر باد رفته است، این‌گونه اعلام کردند که می‌خواهند به رفح حمله کنند و جنایت بشری انجام دهند که در این صورت یک واکنش منطقه‌ای درپی خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد